کد خبر : 1689673 | 25 خرداد 1399 ساعت 19:12 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان قاطع PSG برای مشتریان امباپه و نیمار

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از تلاش تمام و کمال این باشگاه برای حفظ دو ستاره خود یعنی نیمار و کیلیان امباپه خبر داد.

خط و نشان قاطع PSG برای مشتریان امباپه و نیمار

به گزارش "ورزش سه"، دو فوق ستاره خط حمله باشگاه پاری سن ژرمن یعنی کیلیان امباپه و نیمار مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته اند. هر دو این بازیکنان تا سال 2022 تحت قرارداد باشگاه فرانسوی هستند اما با این حال PSG امیدوار است که بتواند قرارداد آنها را در سریعترین وقت ممکن تمدید کند.

 

حالا و در همین رابطه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن به شایعات جدایی امباپه و نیمار واکنش نشان داده است. لئوناردو در این رابطه گفت: " هیچ چیزی وجود ندارد که بگوید این دو بازیکن، در تابستان از جمع ما جدا خواهند شد. هر دو آنها تا دو سال دیگر با ما قرارداد دارند و در حال حاضر فقط می‌خواهیم رو به جلو نگاه کنیم."

 

 

1501223

 

 

لئوناردو در ادامه گفت: " امباپه آینده PSG به حساب می آید و این چیزی است که همه می خواهند. سناریوی ایده‌آل برای او تمدید قراردادش خواهد بود. او پیش از این نشان داده که جز پنج بازیکن برتر حال حاضر دنیا محسوب می‌شود. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو 32 و 35 ساله هستند، نیمار و امباپه 28 و 21 ساله؛ آنها در کنار ما هستند. ما باید از آنها بهره ببریم و راه حلی پیدا کنیم تا بتوانیم با این دو ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها