کد خبر : 1689755 | 26 خرداد 1399 ساعت 11:02 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: می‌خواستم کل تیم اسپانیا را تعویض کنم!

کارلوس کی‌روش دو سال بعد از پیروزی تاریخی مقابل مراکش می‌گوید که گله و شکایتی از مسئولان فوتبال ایران ندارم و فقط از خاطرات خوب باید لذت برد.

کی‌روش: می‌خواستم کل تیم اسپانیا را تعویض کنم!

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش در چنین روزی تیم ملی ایران موفق شد در دیداری دراماتیک و به یاد ماندنی، مراکش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و در صدر جدول رده بندی گروه خود در جام جهانی قرار بگیرد. کارلوس کی‌روش که چند ماه بعد از جام جهانی و درست پس از شکست مقابل ژاپن در جام ملت ها، پایان کار خود در ایران را اعلام کرد، حالا در سالروز مسابقه تاریخی مقابل مراکش حس و حال خود از آن بازی را اینطور توصیف می‌کند: «شادی و غرور. من بعد از آن همه فداکاری و تلاش بسیار خوشحال شدم‌. شرایط عادی بود. تیم ملی در مواقع ضروری آماده جنگیدن بود و برای لذت بردن از بازی در ۹۰ دقیقه آماده شده بود.»

 

او در گفتگو با ایسنا با اشاره به وضعیت سخت گروه ایران گفته است: «قبل از بازی مقابل سه تیم قهرمان می‌دانستیم که کار سخت است اما مأموریت مشخص بود. ماموریت ما ممکن کردن غیر ممکن و در هرشرایطی، رسیدن به مرحله حذفی بود.»

 

کی‌روش در پاسخ به این سوال که اگر تیم ملی می‌توانست پرتغال را شکست دهد، او چه حسی داشت، عنوان کرده است: «اگر پیروز می‌شدیم، احساسم مثل همه بردها بود. از پیروزی خوشحال می‌شدیم و بازیکنان و کادر را ستایش می‌کردیم.»

 

سرمربی سابق تیم ملی که آن روزها انتظارات بیشتری از مسئولان فوتبال داشت، حالا انگار نظرش را تغییر کرده و گلایه و شکایتی ندارد: «این ها گذشته است، اکنون فقط باید از خاطرات خوب لذت ببریم. من هرگز اجازه نمی‌دهم بازیکنانم به خاطر کمبودها بدون تمرکز بازی کنند. آنها همیشه با هوشیاری، تعهد و غرور بازی می‌کردند.»

 

او در پاسخ به یک سوال نیز به صورت طنز پاسخ داده، جایی که خبرنگار می‌پرسد آیا مقابل اسپانیا به تعویض خاصی نیاز بود؟ و او می‌گوید: «بله! تعویض می‌کردم اما نه در تیم ایران. اگر در اختیار من بود در تیم حریف (اسپانیا) تعویض می‌کردم.»

دیدگاه‌ها