کد خبر : 1689973 | 27 خرداد 1399 ساعت 12:43 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاج مخالف بازگشت کفاشیان نیست

اسلامیان :اشتباه ممکن است، سوء استفاده بعید

در روزهای اخیر بحث بازگشت دوباره علی کفاشیان به جمع اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح شده و گفته می شود چون او نایب رییس اول بشمار می رود طبیعتا بعد از استعفای مهدی تاج باید عهده دار سرپرستی فدراسیون فوتبال شود.

اسلامیان :اشتباه ممکن است، سوء استفاده بعید

به گزارش "ورزش سه"، دیروز هم شاهد حضور علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال بودیم. این خبر شایعه حضورش را در جمع اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال قوت بخشید. اما اسلامیان از اعضای هیات رییسه در صحبتی که در این باره با خبرگزاری فارس داشته می گوید علی کفاشیان به دنبال سرپرستی فدراسیون فوتبال نیست. 

 

او در این باره می گوید: البته دیروز ظاهرا آقای بهاروند فدراسیون نبوده و من هم به تازگی با آقای کفاشیان صحبتی نداشتم. او یکسری بحث‌های حقوقی دارد؛ او خدمات زیادی به ورزش داشته اما در جریان بحث بازگشتش به فدراسیون نیستم و فقط این را می‌دانم که او بنا ندارد سرپرست فدراسیون فوتبال شود بلکه بحث‌های دیگری دارد که بهتر است از خودشان بپرسید. این بحث اصلی ما نیست. همانطور که گفتم اکنون در فدراسیون بحث اصلی اساسنامه است و از لحاظ قانونی نمی‌دانم قضیه چیست. من همیشه از کفاشیان به عنوان یک مدیر خوب، صادق و امین دفاع کرده‌ام. 

 

اسلامیان در واکنش به این سوال که بحث حقوقی که علی کفاشیان آنرا دنبال می کند، چه بحثی است؟ گفت: به هر حال هر کسی که مدیر باشد ممکن است در طول فعالیتش مواردی پیش آید که به دلیل سوء‌استفاده یا فساد نیست بلکه از سر یکسری اشتباهات است. ممکن است من مدیر دچار این اشتباهات شوم اما دنبال سوء استفاده نیستم. اینکه برخی می گویند برخی از دوستان مهدی تاج تمایلی به بازگشت علی کفاشیان ندارند، چنین چیزی نیست من خودم هم دوست آقای تاج هستم هم کفاشیان. پیش از این هم که دوستان برای تحقیقات به دفتر کفاشیان رفته بودند از او دفاع کردم. فکر می‌کنم تنها کسی بودم که در آن مقطع تمام قد از او دفاع کردم و باز هم تاکید می‌کنم بنای کفاشیان به این نیست که سرپرست فدراسیون فوتبال باشد.

دیدگاه‌ها