کد خبر : 1689983 | 27 خرداد 1399 ساعت 12:56 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: فوتبال بارسا را از همه بیشتر می‌پسندم!

ژوزه مورینیو، سرمربی نامداری که اغلب به استفاده از سبک دفاعی متهم می‌شود می‌گوید از فلسفه فوتبال بارسلونا با صفت فوق‌العاده یاد کرده و می‌گوید به سبک فوتبال بارسا علاقه دارد.

مورینیو: فوتبال بارسا را از همه بیشتر می‌پسندم!

به گزارش "ورزش سه"، اظهارنظر جدید ژوزه مورینیو، سرمربی این روزهای تاتنهام و آقای خاص فوتبال دنیا جنجالی شده است. مورینیو که اغلب به استفاده از فوتبال دفاعی و غیرجذاب متهم می‌شود و از این گذشته به دلیل رقابت با پپ گواردیولا کمتر کسی انتظار دارد از سبک فوتبال بارسلونا دفاع کند در جدیدترین اظهارنظر خود می‌گوید فلسفه فوتبال باشگاه کاتالان را بیشتر از هر سبک دیگری می‌پسندد.

 

مورینیو پیش از آنکه با بدست گرفتن سکان هدایت پورتو به آقای خاص تبدیل شود، به عنوان دستیار سر بابی رابسون در بارسلونا کار می‌کرد و بنابراین با این باشگاه کاتالان آشنایی دست‌اول دارد. او در دوران لوئیس فن‌خال هم در بارسا حضور داشته.

 

1503468

 

مورینیو اما در سالهای اخیر یکی از منتقدین بارسلونا بوده که اغلب به رقابت او با پپ گواردیولا مرتبط دانسته می‌شود. زمانی که بارسا در سال 2008 به جای او تصمیم گرفت پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی خود منصوب کند.

 

مورینیو اما حالا در مصاحبه‌ای با وبسایت هوپو دات کام در اظهار نظری عجیب گفت:" من در بارسا چیزهای زیادی یاد گرفتم. بارسلونا به اعتقاد من فلسفه‌ای فوق‌العاده دارد".

 

آقای خاص در ادامه گفت:" دوران حضور من در بارسلونا ترکیبی از جنبه‌های مختلف داشت. من با دو تا از بهترین مربی‌های دنیا کار کردم و شانه به شانه تعدادی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال این نسل ایستادم. آنهم در باشگاهی که چه از لحاظ سبک فوتبالی، چه از نظر عملکرد و چه در رقابت، فلسفه فوق‌العاده‌ای دارد".

 

1503467

 

مورینیو در ادامه گفت:"من در آن دوره با بارسلونایی کار کردم که بهترین‌ها را داشت. کار کردن با ستاره‌هایی مثل استویچکوف، فیگو و رونالدو و البته با دو تا از مربیان بزرگ دنیا رابسون و فن‌خال بی‌نظیر بود".

 

 

دیدگاه‌ها