کد خبر : 1690127 | 28 خرداد 1399 ساعت 01:21 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

صعود ترابزون و مجید حسینی به فینال جام حذفی

تیم ترابزون اسپور ترکیه با کسب پیروزی 3-1 در مقابل فنرباغچه ترکیه، به فینال جام حذفی این کشور صعود کرد.

صعود ترابزون و مجید حسینی به فینال جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، ترابزونی ها که بعد از شوک محرومیت یک ساله از حضور در تورنمنت های اروپایی در دیداری حساس به مصاف فنرباغچه رفته بودند، موفق شدند با کسب پیروزی سه گله جواز صعود به مرحله پایانی جام حذفی را کسب کنند و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.


در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی که پیش از شیوع ویروس کرونا، ترابزون با نتیجه 2-1 در ورزشگاه خانگی فنرباغچه را شکست داده بود و تیم «زرد قناری» فرصت این را داشت که با پیروزی یک گله نیز راهی فینال شود اما بازی برگشت به شکل دیگری رقم خورد و یاران مجید حسینی به شکلی قاطعانه برنده شدند.

 

1503620


نکته جالب این بود که مجید حسینی ستاره تیم ملی ایران نیز در ترکیب اصلی بود و به همراه گاستون کمپی زوج خط دفاعی را تشکیل می‌داد و عملکرد خوبی نیز داشت.


در دقیقه 6 بازی الکساندر سرلوت مهاجم ترابزون اسپور در موقعیت تک به تک دروازه را باز کرد و البته خوش شانس بود که ضربه اش به پای مدافع فنرباغچه خورد و در درون دروازه آلتای قرار گفت. البته تیم میزبان در دقیقه 42 گل این را پاسخ داد تا نیمه اول 1-1 شود.


در نیمه دوم حملات فنرباغچه بیشتر شد اما خط دفاعی ترابزون اسپور اجازه گلزنی را به موریگی، گوستاوو و رودریگز نداد و با 5 سیو عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت. بازی ادامه پیدا کرد تا این که سرلوت روی یک ضد حمله بسیار سریع و حرکت فوق العاده نواکمه گل دوم را به راحتی وارد دروازه کرد تا کار برای فنرباغچه تمام شود. اما این پایان کار این مسابقه نبود و در چهارمین دقیقه از وقت اضافه نیز فیلیپ نواک گلزنی کرد تا شاگردان حسین کیشمیر به یک پیروزی دلچسب برسند.

 

1503616

 

1503617

 

1503621

 

1503615

 

 

دیدگاه‌ها