کد خبر : 1690136 | 28 خرداد 1399 ساعت 02:20 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: جشن قهرمانی بدون تماشاگران عجیب است

روبرت لواندوفسکی، مهاجم گلزنی بایرن مونیخ، تایید کرد که برگزار کردن جشن قهرمانی بدون حضور تماشاگران، کمی عجیب و سخت است.

لواندوفسکی: جشن قهرمانی بدون تماشاگران عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها امشب موفق شدند با شکست دادن وردربرمن، برای هشتمین فصل پیاپی قهرمان بوندس لیگا شوند. تک گل بایرن در دیدار امشب را لواندوفسکی به ثمر رساند تا تعداد گل هایش در رقابت های این فصل را به 30 برساند.

بایرنی ها در حالی این قهرمانی را جشن گرفتند که به دلیل شیوع کرونا، بازی های بوندس لیگا بدون تماشاگر برگزار می شود و لواندوفسکی تایید کرد که برگزاری جشن قهرمانی بدون حضور طرفداران، موقعیت عجیبی است.

 

1503655

 

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بسیار خوشحالیم که بار دیگر قهرمان آلمان شدیم. این فصل آسان نبود. ما مدتی طولانی برای این عنوان جنگیدیم. در نهایت کیفیت ما سرنوشت ساز شد.

جشن گرفتن بدون تماشاگران، کمی عجیب است. آن جو جشن قهرمانی وجود ندارد. امیدوارم که بتوانیم خیلی زود، بار دیگر با حضور آنها در ورزشگاه جشن بگیریم.

می دانستیم که برمن برای بقا می جنگید. صادقانه بگویم، آنها با توپ خوب بازی کردند. ما دفاعی بازی کردیم و در کارهای هجومی هم موقعیت های زیادی ایجاد نکردیم."

دیدگاه‌ها