کد خبر : 1690144 | 28 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوانگولافسکی؛ لقب جدید مهاجم لهستانی بایرن مونیخ

آلفونسو دیویس، پدیده بایرن مونیخ بعد از قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا به ستایش از روبرت لواندوفسکی مهاجم این تیم پرداخته و او را بهترین مهاجم حال حاضر دنیا دانست.

لوانگولافسکی؛ لقب جدید مهاجم لهستانی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در مقابل وردربرمن با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید تا قهرمانی‌اش در بوندس‌لیگا را قطعی کند. روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن در این بازی هم کلاس خود را به نمایش گذاشت و با زدن تک‌گل بایرن مهم‌ترین نقش را در قهرمانی زودهنگام این تیم بازی کرد. سی و یکمین گل فصل لواندوفسکی علاوه بر قطعی کردن قهرمانی بایرن، رکورد گلزنی در یک فصل بوندس‌لیگا را هم در اختیار او گذاشت.

 

1503672

 

آلفونسو دیویس، پدیده جوان بایرن مونیخ که در بازی دیشب رکورد سرعت بوندس‌لیگا را شکست و 11 دقیقه به پایان بازی از زمین اخراج شد، در پایان مسابقه زبان به ستایش از لواندوفسکی باز کرد و گفت:" به خاطر همین است که به او می‌گوییم لوانگولافسکی. او مهاجم درجه‌یکی است. بهترین مهاجم دنیا. کسی که وارد زمین می‌شود و سی و یکمین گل فصلش را می‌زند. واقعا باورنکردنی است".

 

دیویس در ادامه صحبت‌هایش به تمجید از هانسی فلیک سرمربی بایرن هم پرداخت و گفت:" فلیک بی‌نظیر است. مربی خوبی که از بازیکنانش انتظار زیادی دارد. ما با او می‌دانیم که در تک تک بازی‌ها باید از جان و دل مایه بگذاریم و تا سر حد مرگ مبارزه کنیم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها