کد خبر : 1690168 | 28 خرداد 1399 ساعت 13:02 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

رئیس بایرن: امسال می‌توانیم سه جام فتح کنیم

رئیس باشگاه بایرن مونیخ بعد از قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا می‌گوید بایرن شانس زیادی برای فتح سه جام در فصل جاری دارد.

رئیس بایرن: امسال می‌توانیم سه جام فتح کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، هربرت هاینر، بعد از قطعی شدن قهرمانی این تیم در فصل جاری بوندس‌لیگا با اعتماد به نفس بالا از شانس تیمش برای فتح سه جام در فصل جاری خبر داد تا نشان دهد این روزها اعتماد به نفس در باشگاه باواریایی موج می‌زند.

 

بایرن مونیخ دیروز در خانه وردربرمن به مصاف این تیم رفت و با پیروزی 1-0 در این بازی بعد از 32 هفته 76 امتیازی شد. به این ترتیب دو هفته مانده به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا بایرن موفق شد قهرمانی‌اش را قطعی کند و هشتمین قهرمانی پیاپی خود در سالهای اخیر را جشن بگیرد.

 

1503728

 

هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این تیم شانس فتح سه جام را دارد. البته یک مقدار شانس هم همیشه لازم است ولی کیفیت فردی بازیکنان ما و آنچه هانسی فلیک در شش ماه گذشته در این تیم انجام داده فوق‌‌العاده است".

 

رئیس بایرن مونیخ در ادامه گفت:" ما در فینال جام حذفی آلمان حضور داریم و در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و یک پایمان در مرحله یک‌چهارم نهایی است. ما شانس خیلی زیادی داریم و به تیم‌مان اعتماد کامل داریم. تیم ما وقفه ناشی از کرونا را خیلی خوب پشت سر گذاشته. تمرکز بازیکنان ما واقعا بالا است و هانسی کارش را فوق‌العاده انجام داده. من که کاملا به این تیم اطمینان دارم".

 

 

دیدگاه‌ها