کد خبر : 1690200 | 28 خرداد 1399 ساعت 14:23 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

کنایه سنگین مدیر بایرن به قهرمانی PSG در فرانسه

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن مونیخ از قهرمانی مونیخی ها در بوندسلیگا برای کنایه زدن به پی اس جی و فوتبال فرانسه استفاده کرد.

کنایه سنگین مدیر بایرن به قهرمانی PSG در فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته با تک گل روبرت لواندوفسکی توانست بر وردربرمن غلبه کرده و برای سی امین بار فاتح بوندسلیگا شود. بایرن هشتمین بار متوالی بود که به این عنوان دست پیدا می کرد و همچنان حاکم بلامنازع فوتبال آلمان است.

 

 

1503716

 

 

قهرمانی بایرن در ورزشگاه خالی از تماشاگر جشن گرفته شد و حالا این باشگاه خود را مهیای ادامه لیگ قهرمانان خواهد کرد که از آگوست پیگیری خواهد شد.

بوندسلیگا نخستین لیگی بود که پس از شیوع کرونا فعالیتش را از سر گرفت در حالی که کشورهایی مثل فرانسه، هلند و بلژیک لیگ خود را نیمه تمام گذاشتند.

 

 

1503741

 

 

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن پس از قهرمانی تیمش گفت:« پاییز 7 امتیاز از صدرنشین عقب بودیم و پس از آن نه تنها تمام بازی های مان را پیروز شدیم که به بهترین شکل ممکن هم این کار را انجام دادیم.

هرچند در ورزشگاه خالی از تماشاگر قهرمان شدیم ولی باید به خودمان تبریک بگوییم که حداقل درون زمین توانستیم قهرمانی را مسجل کنیم نه مثل فرانسه که برای پی اس جی فرش قرمز پهن کردند. نیمه تمام ماندن لوشامپیونا تلخ و غمناک بود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها