کد خبر : 1690259 | 28 خرداد 1399 ساعت 21:13 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه یوواخیم لوو از سرمربی بایرن مونیخ

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان به باشگاه بایرن مونیخ و هانسی فلیک برای فتح بوندسلیگا تبریک گفت.

تمجید ویژه یوواخیم لوو از سرمربی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب موفق شد در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل و با برتری مقابل وردربرمن برای هشتمین فصل متوالی عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کند. این در حالیست که در اوایل فصل و در مقطع حضور نیکو کوواچ به نظر می رسید آنها شانس زیادی برای کسب عنوان ندارند، اما با حضور هانسی فلیک این تیم به یکباره متحول شد. حالا یوواخیم لوو که سابقه کار کردن با فلیک درکادر فنی تیم ملی آلمان را دارد، به تمجید از این سرمربی 55 ساله پرداخته است.

 

1503836

 

یوواخیم لوو گفت: "قصد دارم به باشگاه بایرن مونیخ، خصوصا هانسی فلیک و کادر فنی این تیم برای قهرمانی در این فصل بوندسلیگا تبریک بگویم. در بسیاری از مقاطع فصل کورس برای کسب عنوان قهرمانی جدی تر از آن چیزی بود که ما در گذشته عادت داشتیم مشاهده کنیم. تماشای موفقیت و چیرگی دوباره بایرن مونیخ مهم و تاثیرگذار بود.

 

من به خصوص برای موفقیت هانسی فلیک خوشحال هستم. او در این باشگاه حضوری تاثیرگذار داشته و نشان داده که یک سرمایه بزرگ برای باشگاه بایرن مونیخ، هم به عنوان یک فرد حرفه ای و هم به عنوان یک شخص است. بازیکنان تیم ملی آلمان نیز می توانند از بودن در کنار هانسی فلیک سود ببرند."

دیدگاه‌ها