کد خبر : 1690445 | 29 خرداد 1399 ساعت 23:59 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

جام قهرمانی لیگ فوتسال در اصفهان(عکس)

سازمان لیگ فوتسال ایران از جام قهرمانی فصل جاری لیگ برتر رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال ایران پس از سه ماه و نیم وقفه بخاطر شیوع ویروس کرونا، از ساعت ۱۸ امروز جمعه بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود که به دلیل برتری تبریزی‌ها در فینال سال گذشته، از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

طی سه روز گذشته نشست‌های مختلف هماهنگی پیرامون مسائل بهداشتی و چگونگی انجام فینال لیگ برتر فوتسال در اصفهان برگزار شد و مسؤولان مربوطه به جمع بندی‌های در خصوص چگونگی اجرای محدودیت‌ها رسیدند تا حداقل افراد از سوی دو باشگاه و همچنین عوامل اجرایی، خبرنگاران و عکاسان به سالن پیروزی بیایند.

 

بعد از ظهر دیروز پنج‌شنبه نیز آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال جلسه‌ای با حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، نماینده فدراسیون فوتبال و همچنین داوران و مسؤولان تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون برگزار کرد تا در جریان آخرین اقدامات برای برگزاری فینال قرار بگیرد.

 

در پایان این جلسه نیز از جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال رونمایی شد؛ البته قرار نیست در پایان دیدار امروز گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان جام قهرمانی به تیم برنده اهدا شود، بلکه این جام به تیمی خواهد رسید که دو برد را در فینال به دست آورد.

 

1504134

دیدگاه‌ها