کد خبر : 1690473 | 30 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبور بنزما از پوشکاش در شب درخشش رئال

کریم بنزما با دو گلی که در بازی دیشب رئال مادرید به ثمر رساند از رکورد گلزنی فرانس پوشکاش در این تیم سبقت گرفت و پنجمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید شد.

عبور بنزما از پوشکاش در شب درخشش رئال

به گزارش "ورزش سه"، دومین بازی رئال مادرید در دوران پساکرونای لالیگا شب درخشش کریم بنزما بود. او با دو گلی که در این بازی مقابل والنسیا به ثمر رساند مهمترین نقش را در پیروزی 3-0 لوس بلانکوس بازی کرد. اما این دو گل باعث شد بنزما در جدول گلزنان تاریخ باشگاه از فرانس پوشکاش افسانه‌ای سبقت بگیرد.

 

1504177

 

بنزما که در بازی اول پساکرونای رئال مادرید مقابل آیبار با اینکه 90 دقیقه در زمین حضور داشت موفق به گلزنی نشده بود در این بازی درخششی فوق‌العاده داشت و دو گل به ثمر رساند. او به این ترتیب در میان گلزنان برتر رئال 243 گله شد و با عبور از رکورد گلزنی پوشکاش خود را به رتبه پنجم جدول بهترین گلزنان تاریخ رئال رساند. 

 

1504176

243 گل بنزما برای رئال مادرید و قرار گرفتن او در جایگاه پنجمین گلزن برتر تاریخ باشگاه

 

از این گذشته بنزما حالا چهارمین بازیکن در تاریخ باشگاه است که موفق شده در هشت فصل یا بیشتر، هر فصل بیشتر از 20 گل به ثمر برساند. سه بازیکن دیگری که در این آمار با او مشترکند، کریستیانو رونالدو، آلفردی دی‌استفانو و رائول هستند.

 

فارغ از این آمار درخشان گل دوم بنزما در بازی دیشب واقعا تماشایی بود. درحالیکه تنها چهار دقیقه به پایان بازی مانده بود، بنزما توپ را به زیبایی روی هوا مهار کرد و با یک ضربه والی مهارناپذیر آن را از جسپر کیله‌سن سنگربان والنسیا عبور داد و با یک سوپرگل دروازه‌ حریف رئال را باز کرد.

 

 

دیدگاه‌ها