کد خبر : 1688877 | 21 خرداد 1399 ساعت 17:02 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه پیتر اشمایکل از ستاره برزیلی یونایتد

پیتر اشمایکل، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد تمجید ویژه ای از هافبک برزیلی این تیم یعنی فرد انجام داد.

تمجید ویژه پیتر اشمایکل از ستاره برزیلی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، فرد در تابستان سال ۲۰۱۸ با قراردادی به ارزش ۵۲ میلیون پوند از شاختار به منچستر یونایتد پیوست. در ابتدا این ستاره برزیلی به عنوان یک مهره کلیدی توسط ژوزه مورینیو جذب شد اما رفته رفته وضعیت بدنی نه چندان دادن خوب او و برخی دیگر از مسائل باعث شد که این بازیکن اوضاع خوبی را در اولدترافورد تجربه کند.

 

 

1502144

 

 

بعد از اخراج مورینیو از منچستر یونایتد و انتخاب اوله گنار سولسشر به عنوان سرمربی این تیم هم اوضاع برای هافبک برزیلی تغییری نکرد و حتی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی اش از جمع شیاطین سرخ به گوش رسید. با این حال فرد در یونایتد ماندگار شد و با نشان دادن قابلیت های خود حالا به یکی از مهره های کلیدی شیاطین سرخ تبدیل شده است.

 

عملکرد فوق العاده فرد باعث شده که اسطوره باشگاه منچستریونایتد یعنی پیتر اشمایکل به تمجید از او بپردازد. او در این باره گفت: " از نظر من فرد عملکرد بسیار موثری در باشگاه داشته است. او همیشه برای این باشگاه عملکرد خوبی ارائه داده و حالا که بیشتر بازی می‌کند، اعتماد به نفسش نیز افزایش یافته است. او یکی از اتفاقات مثبت این فصل منچستر یونایتد بوده است. من سبک بازی او را دوست دارم و فکر می‌کنم که بازیکن درخشانی برای تیم به حساب می‌‌آید."

دیدگاه‌ها