کد خبر : 1690692 | 31 خرداد 1399 ساعت 16:11 | 43.8K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش مارکا

واکنش باشگاه رئال مادرید به نیش و کنایه‌های پیکه

اظهار نظر کنایه ای شب گذشته جرارد پیکه علیه رئال بازتاب رسانه ای گسترده ای داشت.

واکنش باشگاه رئال مادرید به نیش و کنایه‌های پیکه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید از توقف بارسا در زمین سویا چندان سورپرایز نشد. تساوی ای که سبب شد رئال در سه امتیازی بارسا قرار بگیرد و در صورت برتری در بازی فردا برابر سوسیداد، صدر را از آن خود کند.

 

 

1504435

 

 

رئال پیش از شروع مجدد لالیگا به خوبی می دانست که نبرد آنوئتا برابر یاران مارتین اودگارد، حساس و کلیدی خواهد بود و البته تصور توقف بارسا در بازی دشوار برابر سویا را نیز داشت. حالا و با رقم خوردن تساوی بارسا، بازی مقابل سوسیداد حساس تر از گذشته نیز شده است.

سوسیداد 5 ماه پیش توانست در برنابئو با شکست 3-4 کهکشانی ها این تیم را از کوپا دل ری حذف کند و قطعا رئال انگیزه های بالایی برای انتقام دارد. با علم به اینکه شاید بارسا دیگر در لالیگا امتیاز از دست ندهد، این می تواند بهترین فرصت رئال برای پیشی گرفتن از بارسا باشد.

 

 

1504443

 

 

در چنین شرایطی، مصاحبه شب گذشته جرارد پیکه هم نتوانسته تمرکز رئال را به هم بزند. ستاره بارسا با کنایه زدن به اتفاقات داوری اخیر در بازی های رئال گفت که بعید می داند بارسا با این اوضاع و احوال قهرمان لالیگا شود.

در واقع رئالی ها مدت هاست که دیگر از اظهارنظرهای پیکه شگفت زده نمی شوند و به آن پاسخی نمی دهند. سیاست رئال این است که پیکه را به حال خودش بگذارند و وارد جنگ روانی او نشوند. سیاست باشگاه مادریدی در قبال بارسا نیز مشابه است و برای مثال هیچ بازیکن رئال در مورد پنالتی مشکوک روی مسی در بازی برابر لگانس واکنش نشان نداد.

جدال سن سباستین برابر سوسیداد آنقدر اهمیت دارد که اظهارنظر جنجالی پیکه بدون هیچ واکنشی و بی پاسخ گذاشته شود. هدف رئال کسب سه امتیاز و گذر از بارسا در جدول لالیگاست و هیچ گوش شنوایی برای پیکه وجود ندارد.

 

 

1504445

دیدگاه‌ها