کد خبر : 1690735 | 31 خرداد 1399 ساعت 19:52 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 3 - 1 فرایبورگ؛ بی رحم، حتی در بازی تشریفاتی!

بایرن مونیخ موفق شد در ادامه روند پیروزی هایش این بار فرایبورگ را مغلوب کند.

بایرن 3 - 1 فرایبورگ؛ بی رحم، حتی در بازی تشریفاتی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که هفته گذشته با برتری مقابل وردربرمن موفق به مسجل کردن قهرمانی اش در بوندسلیگا شده بود، این هفته نیز کار دشواری برابر فرایبورگ نداشت و با نتیجه 1-3 مقابل این تیم پیروز شد.

 

مطابق انتظا بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13 می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سر محکم لواندوفسکی با حضور به موقع لینهارت همراه شد.

 

1504479

 

اما دو دقیقه بعد بایرن به گل اول رسید. روی پاس لواندوفسکی، جاشوا کیمیچ در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل اول بایرن را به ثمر رساند.

 

اما حملات بایرن ادامه یافت و در دقیقه 24 آنها باز هم به گل رسیدند. با یک و دوی مولر و گورتزکا، هافبک جوان بایرن به سمت دروازه ضربه زد که شوولوف توپ را مهار کرد، اما در ریباند لواندوفسکی موفق به گلزنی با ضربه سر شد.

 

1504464

 

1504463

 

اما در دقیقه 33 فرایبورگ یکی از گل های خورده را جبران کرد. ضربه زمیتی شمید توسط اولرایش مهار شد و در ریباند هولر موفق شد دروازه خالی بایرن را باز کند.

 

این پایان کار نبود و در دقیقه 43 و روی ارسال زمینی هرناندز از سمت چپ، لواندوفسکی با تاثیرگذاری مناسب موفق به گلزنی شد تا نیمه نخست با برتری 1-3 بایرن مونیخ به اتمام برسد.

 

در اوایل نیمه دوم و روی حرکت تماشایی توماس مولر، کایسانس فرصت خوبی برای زدن گل چهارم بایرن داشت، اما ضربه او راهی به دروازه فرایبورگ نیافت.

 

در دقیقه 73 توماس مولر در گوشه محوطه فرایبورگ صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه زمینی او با حداقل اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد این والدشمیت می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما حضور به موقع زیرکزی مقابل دروازه بایرن باعث از دست رفتن این موقعیت شد. 

 

در دقیقه 85 و روی اشتباه مدافعان فرایبورگ کینگزلی کومان صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه این بازیکن به دیرک دروازه حریف برخورد کرد تا در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه 1-3 فرایبورگ را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها