کد خبر : 1690736 | 31 خرداد 1399 ساعت 19:58 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

لایپزیش۰- ۲دورتموند؛ طعم نایب قهرمانی با دبل هالند

دورتموند در حساس‌ترین بازی هفته بوندسلیگا با دو گل لایپزیش را شکست داد و نایب قهرمانی خود را یک هفته مانده به پایان مسابقات قطعی کرد.

لایپزیش۰- ۲دورتموند؛ طعم نایب قهرمانی با دبل هالند

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لایپزیش و دورتموند امروز در چهارچوب حساس‌ترین جدال هفته سی و سوم رقابت های بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار نهایتا با دو گل ارلینگ هالند به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

بازی با برتری نسبی دورتموند آغاز شد و در دقیقه 13 تورگان هازارد، روی پاس رافائل گریرو صاحب توپ شد و با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه لایپزیش را هدف قرار داد اما توپ او با فاصله کم از کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقایق 14 و 15 ستاره جوان دورتموند یعنی ارلینگ هالند دو مرتبه با دروازه تیم میزبان تک به تک شد اما هربار توپ های او توسط پیتر گولاچی مهار شد.

 

در دقیقه 30 مسابقه یولیان برانت از جناح راست زمین حرکت بسیار خوبی را آغاز کرد و با یک پاس رو به عقب جیووانی رینا را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. این بازیکن جوان نیز پاس دقیقی برای ارلینگ هالند ارسال کرد و مهاجم نروژی در مصافی تک به تک دروازه حریف را گشود.

 

1504482

 

بعد از گل دورتموند، لایپزیش تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 40 توسط تیمو ورنر به یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه این بازیکن توسط رومن بورکی مهار شد.

در ادامه نیمه اول نیز بازی به شکل متعادلی پیش رفت و دو تیم با همان نتیجه 1-0 به سود دورتموند راهی رختکن شدند.

 

مسابقه در نیمه دوم هم با برتری نسبی دورتموند آغاز شد و این تیم چند حمله نصفه و نیمه را روی دروازه لایپزیش ترتیب داد. اولین موقعیت صددرصدی زنبورها در دقیقه 69 رخ داد. جایی که آنها بعد از ارسال 20 پاس برای یکدیگر توسط متئو موری صاحب موقعیت شدند اما این بار هم پیتر گولاچی توپ را مهار کرد.

 

1504481

 

لایپزیش در لحظات پایانی حلقه محاصره را تنگ تر کرد و حتی در دقیقه 89 این شانس را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

 

در دقیقه 93 بازی اما یک بار دیگر دورتموند روی حرکت یولیان برانت از جناح راست و ارسال او به دهانه دروازه توسط هالند به گل دست یافت تا مسابقه حساس هفته با پیروزی دو گله دورتموند و قطعی شدن نایب قهرمانی این تیم به پایان برسد.

دیدگاه‌ها