کد خبر : 1690772 | 31 خرداد 1399 ساعت 22:50 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: واقعا از نمایش بایرن رضایت دارم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد تیمش در آخرین بازی نیز به دنبال پیروزی است.

هانسی فلیک: واقعا از نمایش بایرن رضایت دارم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ اگرچه هفته قبل قهرمانی اش در این فصل بوندسلیگا را قطعی ساخته بود، اما موفق شد 1-3 فرایبورگ را مغلوب کند. هانسی فلیک بعد از این دیدار اذعان داشت هدف تیمش حفظ ریتم فعلی در بازی پایانی فصل است و او از نمایش بایرن مونیخ رضایت کامل دارد.

 

هانسی فلیک گفت: "ما می خواستیم کنترل کنیم، شانس گلزنی ایجاد کنیم و حریف مان را تحت فشار قرار دهیم، این راهی است که ما بازی می کنیم. من واقعا از نمایش تیمم راضی هستم. اما بازیکنان موقعیت های گلزنی را تقسیم می کنند و به همین دلیل است که خیلی خوب کار می کنند.

 

1499979

 

مهم بود که پس از کسب عنوان قهرمانی ریتم خود را حفظ کنیم. ما می خواهیم از مسابقات پیش رو برای این هدف استفاده کنیم. امروز بسیار خوب کار کردیم و می خواهیم دوباره در دیدار مقابل ولفسبورگ نیز همینگونه باشیم."

 

توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ نیز بعد از بازی گفت: "ما می خواستیم همچنان حریص باشیم، در حال حاضر عملکرد خیلی خوبی ارائه می دهیم. این به انگیزه درونی ما است که باعث می شود برای بایرن بازی کنیم و ما را قادر می سازد خودمان را هر هفته برای رسیدن به موفقیت تحت فشار قرار دهیم. انتظار می رود چیزی به جز موفقیت نصیب ما نشود و امروز انرژی فوق العاده ای نشان دادیم. این شرم آور است که در نیمه دوم به گل نرسیدیم و من حداقل یک بار باید موفق به گلزنی می شدم."

دیدگاه‌ها