کد خبر : 1690802 | 01 تیر 1399 ساعت 10:00 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: پیروزی 2-0 دورتموند غیرعادلانه نبود

لوسین فاوره بعد از قطعی شدن نایب‌قهرمانی تیمش دورتموند در بوندس‌لیگا از عملکرد بازیکنانش در مقابل لایپزیش تمجید کرد و این پیروزی حق تیمش بوده.

فاوره: پیروزی 2-0 دورتموند غیرعادلانه نبود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاوره در بوروسیا دورتموند دیروز در هفته سی و سوم بوندس‌لیگا به شهر لایپزیش سفر کردند تا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دوران پساکرونای بوندس‌لیگا به مصاف تیم این شهر بروند.

 

درحالیکه بازیکنان دورتموند می‌دانستند بعد از بازی مقابل لایپزیش تنها یک بازی دیگر فرصت دارند تا نایب‌قهرمانی‌شان را قطعی کنند، در صورت باخت وضعیت بغرنجی پیدا می‌کردند و حتی ممکن بود نایب‌قهرمانی را به حریف‌شان لایپزیش واگذار کنند.

 

1504553

 

ولی با درخشش ارلینگ هالند پدیده گلزن نروژی و دبل او در این بازی شاگردان فاوره توانستند تیم سوم جدول را 2-0 شکست داده و نایب‌قهرمانی‌شان را قطعی کنند.

 

لوسین فاوره در پایان بازی پیروزی را حق بازیکنانش دانست و گفت:" این نتیجه به نظر من غیرمنصفانه نیست. ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم، به خصوص در نیمه اول. ولی بعد از آن لایپزیش خیلی خطرناک ظاهر شد. ما امروز فرصت‌های زیادی داشتیم و بازی ترکیبی زیبایی ارائه دادیم. ما در نیمه دوم هم چند فرصت گلزنی دیگر داشتیم. ولی لایپزیش در این نیمه تغییراتی در ترکیب خود داد و بهتر بازی کرد. در نهایت ما این بازی را 2-0 بردیم که به نظرم نتیجه غیر عادلانه‌ای نبود".

 

 

دیدگاه‌ها