کد خبر : 1690917 | 01 تیر 1399 ساعت 17:56 | 2.9K بازدید | 1 دیدگاه

میشو و رادو ترسِ ابتلا به کرونا دارند؛ 

مدیران باشگاه شاهین در موقعیت مدیران ذوب‌آهن !

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر می گوید میشو کریستوویچ به دلیل بیماری کرونا علاقه ای برای بازگشت به ایران ندارد.

 مدیران باشگاه شاهین در موقعیت مدیران ذوب‌آهن !

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه ذوب آهن این روزها درگیر انتخابی سخت و دشوار هستند؛ چرا که میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی تیم فوتبال باشگاه در مصاحبه های مختلف و البته نه به صورت رسمی اعلام کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران و اینکه خانواده اش نگران او هستند، به ایران بازنخواهد گشت.


مصاحبه امروز مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نیز نشان می دهد که آنها در موقعیت مشابهی قرار گرفته اند. میشو به مسئولان باشگاه بوشهری اعلام کرده به دلیل ترس از ویروس کرونا فعلا قصدی برای بازگشت به ایران ندارد و می گوید این چیزی است که خانواده اش از او خواسته اند.


حالا دقیقا این دو باشگاه ایرانی به مشکلی مشابه مواجه شده اند؛ باشگاه ذوب آهن باید در فاصله چند روز تا شروع لیگ برتر، تصمیم سخت و دشواری را بگیرد و انتخاب کند که حسن استکی و محمد صلصالی در لیگ برتر کار فنی تیم را پیش خواهند برد یا باید هر چه زودتر یک مربی ایرانی یا خارجی را برای جانشینی رادولوویچ انتخاب کنند.


در بوشهر نیز ماجرا از همین قرار است ولی مسیگر مدیرعامل باشگاه همچنان اصرار به بازگشت میشو دارد که طی 5 هفته پایانی 10 امتیاز با این تیم کسب کرد و پس از مدت ها جایگاه خود را یک پله در جدول رده بندی بهبود بخشید و به رتبه پانزدهم رسید تا پیکان قعر نشین جدید لیگ نوزدهم باشد. مسیگر می گوید گزینه ای ایرانی ای که بتواند شاهین را در جدول حفظ کند، وجود ندارد و می خواهد تیم را با افکار کمک مربی میشو پیش ببرد.

دیدگاه‌ها