کد خبر : 1691041 | 02 تیر 1399 ساعت 09:27 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش برای انتقال قطعی مهاجم ایرانی از بروژ

شارلوا به دنبال راه حل برای حفظ کاوه رضایی

با وجود درخشش کاوه رضایی ، شارلوا می خواهد این بازیکن 28 ساله ایرانی را فصل آینده هم در اختیار داشته باشد.

شارلوا به دنبال راه حل برای حفظ کاوه رضایی

به گزارش" ورزش سه" کاوه رضایی با وجود بازی به صورت قرضی برای شارلوا در فصل 2019/2020 ، طبق قراردادش با باشگاه بروژ تا ژوئن 2022 به این تیم بازگردد. او در فصل گذشته و در حالی که تا هفته چهارم نتوانست برای بروژ بازی کند ، به شارلوا رفت و از هفته ششم در ترکیب این تیم قرار گرفت. رضایی 14 گل زد و 5 پاس گل هم داد و همین نمایش بود که شارلوا را متقاعد کرد که او را یک فصل دیگر حفظ کند.


براساس گزارش روزنامه Flemish سیاه و سفیدپوشان شارلوا تلاش خود را برای انجام این معامله انجام داده اند اما هنوز مشخص نیست که آیا دو باشگاه به توافق می رسند یا نه؟


بروژ روز دوشنبه اولین تمرینش را بعد از اینکه در چند روز گذشته بازیکنان تست های پزشکی و آمادگی جسمانی را خود را در کمپ این تیم انجام دادند ، برگزار خواهند کرد و این سوال وجود دارد که آیا بازی های خوب کاوه رضایی نظر بروژ را برای استفاده بیشتر از او در ترکیب اصلی تغییر داده است.


رضایی در این فصل بعد از دیومرسی امبوکانی از آنتورپ، جاناتان دیوید از خنت و هانس واناکن از بروژ در رده چهارم بهترین گلزنان لیگ بلژیک قرار گرفت اما فیلیپه کلمنت سرمربی این تیم هنوز اعلام نکرده است که چقدر روی این مهاجم ایرانی برای فصل بعد حساب کرده است.


به نظر شارلوا باید راه حلی برای ادامه حضور رضایی در این باشگاه ارائه دهد چون بروژ از علاقه این باشگاه به این بازیکن آگاه است.

دیدگاه‌ها