کد خبر : 1691475 | 04 تیر 1399 ساعت 10:00 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

در ورزشگاه خالی مراقب حرف‌هایتان باشید

جر و بحث مربیان در نوکمپ؛ ستین هم عصبانی شد

در جریان بازی دیشب بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، بین مربیان دو تیم در کنار خط طولی زمین چند باری اصطکاک بوجود آمد تا نشان دهد لالیگا به حساس‌ترین روزهای خود رسیده است.

جر و بحث مربیان در نوکمپ؛ ستین هم عصبانی شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو دیشب در استادیوم خالی از تماشاچی نوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت کاتالانها بودند که موفق شدند با تک گل ایوان راکیتیچ در دقیقه 71 سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کنند. اما چند مورد اصطکاکی که در حاشیه خط طولی بین مربیان دو تیم اتفاق افتاد نشان داد لالیا به حساب‌ترین روزهای خود رسیده. به خصوص با توجه به اینکه کیکه ستین و گایزکا گاریتانو کمتر به مربیانی جنجالی و پرخاشگر معروفند.

 

 

در جریان این مسابقه در چندین مورد مشخص شد که دو مربی مشغول بحث‌هایی تند و تیز با هم هستند.

 

1505330

 

در یکی از حساس‌ترین بحث‌های این دو مربی، گاریتانو در کنار خط زمین با فریاد، داور مسابقه را مورد خطاب قرار داده و خواهان دادن کارت زرد به بازیکنان بارسلونا شد. ستین که در نزدیکی او ایستاده بود از این درخواست او ناراحت شده و بحث بین این دو بالا گرفت.

 

در نیمه دوم و زمانی که بارسا از حریفش 1-0 پیش افتاده بود جر و بحث دو مربی در کنار زمین دوباره بالا گرفت. جالب اینجا است که در پایان بازی، دو مربی آنچه در زمین بین آنها گذشته بود را فراموش کرده و با هم دست دادند و به همدیگر لبخند زدند.

 

1505331

 

اما روزنامه‌های کاتالان امروز در گزارش‌هایی گفتند سکوت موجود در نوکمپ به خبرنگاران حاضر در استادیوم آنها امکان داده بعضی از جر و بحث‌های این دو مربی را شکار کنند.

 

بر اساس گزارش موندو دپورتیوو و اسپورت، خبرنگاران حاضر در بخش خبرنگاران استادیوم در نیمه اول و زمانی که بعد از اعتراض سرمربی بیلبائو به داور بین او و ستین درگیری لفظی اتفاق می‌افتد بخشی از صحبت‌های آنها را به صورت واضح شنیده‌اند.

 

بعد از اعتراض گاریتانو به داور مسابقه و درخواست از او برای نشان دادن کارت زرد به بازیکنان بارسا، کیکه ستین ناراحت شده و شروع به جر و بحث با او می‌کند. وقتی ستین به نیمکت بارسا برگشته و می‌نشیند، گاریتانو به سمت او رفته و می‌گوید:" حق نداری به من بد و بیراه بگویی. من که به تو چیزی نگفتم".

 

دیدگاه‌ها