کد خبر : 1691467 | 04 تیر 1399 ساعت 09:20 | 11.1K بازدید | 6 دیدگاه

ستین: بارسلونای پساکرونا مشکلاتی دارد

کیکه ستین سرمربی بارسلونا با وجود پیروزی 1-0 تیمش مقابل بیلبائو و صعود موقت به صدر جدول اذعان کرد که بارسلونا در زمین مشکلاتی دارد.

ستین: بارسلونای پساکرونا مشکلاتی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در خانه خود ورزشگاه نوکمپ، در هفته سی و یکم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت. در این بازی بسیار حساس برای کاتالان‌ها، ایوان راکیتیچ به فرشته نجات بارسا تبدیل شد و با تک‌گل خود در دقیقه 71 سه امتیاز حیاتی را به حساب تیمش واریز کرد تا بارسلونا هر چند به صورت موقت بار دیگر به صدر جدول برگردد.

 

1505321

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در پایان بازی ضمن ابراز خوشحالی از صدرنشینی دوباره تیمش اذعان کرد که بارسا از زمان شروع مجدد لالیگا در دوران پساکرونا در زمین مشکلاتی داشته است.

 

بارسا با اینکه به لطف گل راکیتیچ تعویضی موفق شد سومین پیروزی خود در چهار بازی پساکرونایش را بدست بیاورد و به صدر جدول بازگردد ولی نمایش درخشانی نداشت. ستین در این باره گفت:" وقتی تیم رقیب فضای خیلی کمی در اختیار شما می‌گذارد، باید خیلی دقیق و چابک باشید. ولی ما از زمان بازگشت مجدد لالیگا از این نظر دچار ضعف بوده‌ایم. البته کار در این شرایط ساده نیست و ما رویهم‌رفته با کمبودهایی مواجه هستیم و نمی‌توانیم آنطور که انتظار داریم بدرخشیم".

 

1505322

 

ستین در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" البته حریفان ما هم در این میان نقش مهمی دارند. آنها با تلاش زیاد حداقل فضا را در اختیار ما می‌گذارند و باز کردن آرایش فشرده آنها برای ما دشوار است. با این همه، به نظر من هر چه جلوتر برویم کار برای ما راحت‌تر خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها