کد خبر : 1691532 | 04 تیر 1399 ساعت 13:26 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال و فولاد، بازی رفت؛

وقتی علیرضا فغانی هنوز در لیگ سوت می‌زد!

300 روز از تقابل رفت استقلال و فولاد می‌گذرد و آنها امروز پس از لغو چندباره، سرانجام قرار است بازی معوقه خود را برگزار کنند.

به گزارش "ورزش سه" هفته دوم لیگ نوزدهم بود که استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند؛ اما از آن بازی تا به امروز که کمتر از یکسال می‎گذرد، در دو تیم و حتی کوبل داوری لیگ، تغییرات گسترده‌ای شکل گرفته است. قرار بود بازی برگشت دو تیم در دی‌ماه، برگزار شود اما آنقدر لغو شد و دوباره زمان تعیین شد تا این‌که کرونا کلیه محاسبات را به هم ریخت و چهار ماهی از آخرین تاریخی که برای برگزاری نبرد برگشت استقلال و فولاد تعیین شده بود، می‌گذرد.

 

حالا اما پس از 300 روز از بازی رفت، امروز قرار است شاگردان مجیدی و نکونام هم بازی معوقه هفته هفدهم خود را برگزار کنند و هم افتتاحیه فوتبال ایران در پساکرونا؛ نکته مهم، جالب و تاریخی از دوئل رفت آبی‌ها، به جز جدایی استراماچونی از نیمکت استقلال و غیبت چند مهره آبی‌پوش و البته سرخ پوش به دلیل مصدومیت، جدایی علیرضا فعانی از لیگ برتر فوتبال ایران بود.

 

قضاوت بازی رفت استقلال و فولاد، آخرین قضاوت علیرضا فغانی برای فوتبال ایران بود و پس از آن، مدتی نگذشت که داور بین المللی کشورمان راهی استرالیا شد تا در لیگ این کشور قضاوت کند و البته در تورنمنت های لیگ قهرمانان آسیا، بازی های ملی و ... هم قضاوت خودش را دنبال کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها