کد خبر : 1691980 | 06 تیر 1399 ساعت 18:40 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: رکوردها نه، پیروزی برای ما مهم است

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد هدف تیمش در آخرین بازی نیز کسب پیروزی است.

هانسی فلیک: رکوردها نه، پیروزی برای ما مهم است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که دو هفته قبل قهرمانی در این فصل بوندسلیگا را قطعی کرد، فرد در آخرین بازی فصل به مصاف ولفسبورگ خواهد رفت. هانسی فلیک در نشسیت خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط تیمش و بازیکنان مصدوم اردوی بایرن صحبت کرد.

 

شرایط تیاگو: "وقتی تیاگو را در تمرین و زمین بازی می بینید، متوجه می شوید که او توانایی  فوق العاده ای هنگام پا به توپ بودن دارد. اما حالا می توان متوجه شد تیاگو در بازی بدون توپ نیز بسیار موفق است که این نیز کمی به تیم کمک می کند."

 

1506149

 

شرایط بازیکنان: "فیلیپ کوتینیو فردا در مقابل ولفسبورگ به میدان می رود. اما بازگشت به میدان برای نیکلاس سوله هنوز کمی زود است. برنامه برای تیاگو بازگشت در فینال جام حدف است. فکر می کنم تولیسو نیز پس از استراحت می تواند تمرین تیم را از سر بگیرد."

 

شایعات مربوط به جذب اشرف حکیمی: "او در حال حاضر با دورتموند قرارداد دارد و به باگاه رئال مادرید نیز تعلق دارد، بنابراین مجبور نیستم در این باره فکر کنم. شرایط نقل و انتقالات در حال حاضر دشوار است، بنابراین من نمی خواهم به این موضوع بپردازم."

 

دیدار مقابل ولسفبورگ: "من واقعا اطلاعی در مورد آمار و رکورد ها ندارم. اما فردا می توانیم 17 بازی بدون شکست را در نیم فصل دوم ثبت کنیم و این هدف اصلی است. ما می خواهیم برای پیروز شدن بازی کنیم. آنچه در آینده مثل رکورد ها می آید، مهم نیستند."

دیدگاه‌ها