کد خبر : 1691989 | 06 تیر 1399 ساعت 19:42 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

ممانعت خانواده میشو برای بازگشت به ایران

خانواده سرمربی کروات شاهین بوشهر مانع از حضور او در ایران برای ادامه مسابقات شده اند.

ممانعت خانواده میشو برای بازگشت به ایران

به گزارش "ورزش سه"، میشو کرستیچویچ، سرمربی کروات شاهین بوشهر که بعد از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا راهی کشورش شده، اکنون در فاصله 48 ساعت مانده به شروع دوباره این رقابت‌ها به ایران بازنگشته است.

 

در این زمینه گفته می‌شود این مربی کروات به اصرار خانواده‌اش و با توجه به ترس از شیوع کرونا، در حال حاضر قصد بازگشت به ایران و پیگیری تمرینات شاهین بوشهر را ندارد. مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر اینطور در خصوص این ماجرا توضیح داده است: بعد از تمرینات یک هفته ای در بوشهر به مدت 15 روز هم در تهران اردو داشتیم. شرایط خوبی در اردوی تهران پشت سر گذاشتیم. شرایط بدنی و تیمی خوبی داریم و در حال حاضر تنها مشکل ما نیامدن میشو است. ایشان به دلیل ترس کرونا و مخالفت خانواده‌شان با حضورش در ایران هنوز نیامدند. با این حال ما هر روز با ایشان در ارتباط هستیم و امیدوارم بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان به ایران بازگردند و کمک کنند. مهلتی که ما برای مرخصی ایشان قرار دادیم تا بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان خواهد بود. اکنون با توجه به عدم حضور میشو، کریمیان هدایت تیم را در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان برعهده خواهد داشت.

 

مدیرعامل شاهین بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌هایش به غیبت هواداران در ادامه لیگ اشاره کرد و آن را معضل بزرگی برای تیمش عنوان کرده است: شاهین بوشهر تیم پرهواداری است و همیشه حمایت هواداران را داشته و غیبت هواداران ضربه بزرگی ما خواهد زد. برخی تیم ها تماشاگر نداشتند و این مساله عدم حضور هوادار تاثیری روی آنها نداشته اما ما در تمرینات هم گاهی تا هشتصد نفر هوادار را پذیرا هستیم. از این حیث تیم ما قطعا ضرر کرده است.

دیدگاه‌ها