کد خبر : 1692034 | 07 تیر 1399 ساعت 00:13 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی یاران سردار با ۲ پنالتی؛

نزدیک شدن زنیت به قهرمانی با آزمون

زنیت سنت‌پترزبورگ در حضور ۸۵ دقیقه‌ای ملی پوش ایرانی خود برابر کریلیا سووتوف به برتری رسید.

نزدیک شدن زنیت به قهرمانی با آزمون

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که برای سومین بازی پیاپی سردار آزمون را در ترکیب و به همراه مالکوم و آرتم زیوبا در خط حمله داشت، از ساعت ۲۲ جمعه شب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف کریلیا سووتوف سامارا رفت.

 

نیمه اول به شکل غیر منتظره‌ای با برتری یک بر صفر کریلیا سووتوف در خانه زنیت سنت‌پترزبورگ به پایان رسید، اما در نیمه دوم یاران آزمون توانستند نتیجه را جبران کنند و صاحب سه امتیاز شوند.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ در دقایق ۶۴ و ۷۰ دو ضربه پنالتی به دست آورد که هر دو فرصت را آرتم زیوبا تبدیل به گل کرد و در ادامه یک گل کریلیا سووتوف پس از بازبینی ویدئویی مردود اعلام شد تا در نهایت یاران آزمون به پیروزی ۲ بر یک خانگی برسند و یک قدم به قهرمانی در لیگ برتر روسیه نزدیک شوند.

 

1506198

 

یاران آزمون با برتری مقابل کریلیا سووتوف ۵۶ امتیازی شدند و با یک بازی و ۱۲ امتیاز بیشتر نسبت به لوکوموتیو مسکو رده دومی، قاطعانه در صدر جدول ماندند تا شانس بیشتری برای تکرار قهرمانی پیدا کنند.

 

سردار آزمون با وجود تلاش زیادی که مقابل کریلیا سووتوف برای گلزنی انجام داد، اما در نهایت موفق به انجام این کار و بیشتر کردن آمار ۱۰ گل زده خود نشد و در دقیقه ۸۵ به‌عنوان سومین تعویضی تیمش جای خود را به سباستین دریوسی داد.

دیدگاه‌ها