کد خبر : 1692205 | 07 تیر 1399 ساعت 19:45 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

دورتموند زیر دست و پای مرد کروات ماند

پوکر کراماریچ برای تحقیر هالند!(عکس)

آندره کراماریچ، مهاجم کروات هوفنهایم تا اینجای بازی مقابل دورتموند چهار گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

پوکر کراماریچ برای تحقیر هالند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از ساعتی پیش دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک و در چهارچوب آخرین هفته رقابت های بوندس لیگا به مصاف تیم هوفنهایم رفت که این بازی تا به اینجا با نتیجه باورنکردنی 4-0 به سود تیم مهمان در جریان است.

 

عجیب تر و جالب تر از پیروزی چهار گله هوفنهایم تا به اینجای بازی به زننده گل های این تیم برمی گردد. آندره کراماریچ، مهاجم کروات و 29 ساله هوفنهایم تا اینجا هر چهار گل تیمش را وارد دروازه تیم میزبان کرده تا عملکرد استثنایی را از خود به جای گذاشته باشد.

 

کراماریچ در حالی تا به اینجا موفق به ثبت پوکر مقابل دورتموند شده که پیش از تنها 8 گل در رقابت های بوندسلیگا به ثمر رسانده بود و حالا با این شرایط تعداد گل های خود در این رقابت‌ها را به عدد 12 رسانده است. کراماریچ همچنین به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که توانسته در یک بازی خارج از خانه کار کند.

 

 

1506365

 

 

از طرف دیگر کراماریچ به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که موفق شده در یک بازی پوکر کند. پیش از این تنها روبرت لواندوفسکی در سال 2015 موفق شده بود هر چهار گل ابتدایی تیمش را به ثمر برساند؛ حالا یک بار دیگر توسط مهاجم کروات تکرار شده است.

 

آندره کراماریچ با زدن چهار گل مقابل دورتموند ، اکنون در دوران حرفه ایش 62 گل بوندس لیگا به ثمر رسانده است. از زمان انتقال او به هوفنهایم در ژانویه 2016، فقط رابرت لواندوفسکی (129) و تیمو ورنر (80) در بوندسلیگای آلمان گل های بیشتری به ثمر رسانده اند.

 

 

1506363

 

1506364

دیدگاه‌ها