کد خبر : 1692210 | 07 تیر 1399 ساعت 20:00 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند0- 4هوفنهایم؛ تحقیر زنبورها در ایستگاه آخر

دورتموند با نتیجه عجیب 4-0 از درمان خود یعنی هوفنهایم شکست خورد.

دورتموند0- 4هوفنهایم؛ تحقیر زنبورها در ایستگاه آخر

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم دورتموند و هوفنهایم امروز در چهارچوب آخرین هفته رقابت‌های بوندس‌لیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه عجیب 4-0 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

 

در دقیقه 8 و برخلاف انتظار هوفنهایم به گل اول خود دست یافت و روی پاس پاول کادرابک و ضربه نهایی و فوق العاده آندره کراماریچ از پشت محوطه جریمه، دروازه دورتموند را باز کرد.

مسابقه با برتری نسبی تیم میزبان یعنی دورتموند دنبال می شد اما این هوفنهایم بود که باز هم در دقیقه 19 توسط آندره کراماریچ به موقعیت دیگری دست یافت؛ موقعیتی که البته راهی به دروازه نداشت.

 

1506377

 

 

در حالیکه بعد از گل، دورتموند توپ و میدان را در اختیار گرفت اما باز هم این تیم مهمان بود که یک بار دیگر توسط کراماریچ به گل دست یافت. این بازیکن روی یک کش و قوس و در دهانه دروازه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دورتموند بعد از دریافت گل دوم چند حمله روی دروازه حریف ترتیب داد اما همه آنها بی اثر بود تا بازی در نیمه اول با همان دو گل به سود هوفنهایم خاتمه پیدا کند.

 

1506379

 

1506378

 

درخشش فوق العاده مهاجم هوفنهایم در نیمه دوم نیز ادامه داشت و کراماریچ در ابتدای نیمه دوم در مصافی تک به تک با دروازه دورتموند، گل سوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا هت تریک کرده باشد.

این اما پایان روز باور نکردنی و فوق العاده کراماریچ نبود. او تنها یک دقیقه بعد و این بار از روی نقطه پنالتی گل چهارم و هوفنهایم را به ثمر رساند.

 

در ادامه بازی دورتموند چند حمله روی دروازه هوفنهایم ترتیب داد اما همه آنها بی نتیجه ماند تا مسابقه با همان چهار گل به سود مهمان خاتمه یافته باشد و پایان تلخی برای زنبورها رقم بخورد.

 

1506380

دیدگاه‌ها