کد خبر : 1692219 | 07 تیر 1399 ساعت 20:23 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

هفته آخر بوندسلیگا؛روز تحقیرها و نتایج عجیب(عکس)

در هفته پایانی رقابت‌های بوندسلیگا نتایج بسیار عجیبی رقم خورد.

هفته آخر بوندسلیگا؛روز تحقیرها و نتایج عجیب(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی رقابت های بوندسلیگا امشب با برگزاری 9 دیدار به شکل همزمان به پایان رسید که در ایستگاه آخر شاهد رقم خوردن نتایج عجیب زیادی بودیم که شاید کمتر کسی می توانست آنها را پیش بینی کند.

 

شاید بسیاری گمان می‌کردند که با وجود قطعی شدن قهرمانی بایرن مونیخ، این تیم مسابقه امروز خود مقابل ولفسبورگ را چندان جدی نگیرد. با این حال شاگردان هانسی فلیک عادت اخیر خود را ترک نکردند و در بازی امروز نیز نمایش درخشانی ارائه داده و با چهار گل مهمان خود را در هم کوبیدند.

 

 

1506405

 

 

عجیب ترین نتیجه هفته اما در سیگنال ایدونا پارک رقم خورد. جایی که شاگردان لوسین فاوره در کمال تعجب با چهار گل از هوفنهایم شکست خوردند؛ این نتیجه زمانی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم هر چهار گل تیم مهمان توسط آندره کراماریچ به ثمر رسید تا این بازیکن موفق به ثبت پوکر مقابل زنبورها شده باشد.

 

 

1506406

 

 

دیگر نتیجه غیر قابل پیش‌بینی رقابت ها در هفته آخر در بازی بین دو تیم وردربرمن و کلن رخ داد. جایی که برمن با نتیجه 6-1 حریف خود را در هم کوبید تا برای باقی ماندن در رقابت های بوندسلیگا راهی مسابقه پلی‌آف شود.

 

 

1506404

 

 

شالکه نیز به نتایج عجیب و غریب خود در هفته‌های اخیر ادامه داد و این بار با چهار گل از فرایبورگ شکست خورد. عملکرد شالکه طی هفته‌های اخیر به گونه ای بود که شاید اگر رقابت های بوندسلیگا چند هفته دیگر ادامه داشت، این تیم می‌توانست حتی کاندید سقوط به دسته پایین تر باشد.

 

 

1506402

 

 

اتفاق ویژه هفته پایانی برای مونشن گلادباخ رخ داد. این تیم با پیروزی 2-1 مقابل هرتابرلین حضور خود در رقابت‌های چمپیونزلیگ فصل آینده را قطعی کرد؛ موضوعی که باعث شد بایر لورکوزن با وجود پیروزی مقابل ماینس از صعود به این رقابت ها باز بماند و راهی لیگ اروپا شود.

 

 

1506403

دیدگاه‌ها