کد خبر : 1692242 | 07 تیر 1399 ساعت 22:21 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین بازی ستاره برزیلی در لباس بایرن مونیخ؟(عکس)

این امکان وجود دارد که به دیدار مقابل ولفسبورگ آخرین حضور فیلیپه کوتینیو در پیراهن بایرن مونیخ بوده باشد.

آخرین بازی ستاره برزیلی در لباس بایرن مونیخ؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بازیکنی بود که با امیدهای فراوان لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد اما هیچ گاه نتوانست روزهای خوبی را در جمع آبی اناری ها سپری کند؛ موضوعی که سبب شد، این ستاره برزیلی خیلی زود نوکمپ را ترک کند و با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شود.

 

کوتینیو امیدوار بود که در بایرن بتواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند و حتی این باشگاه را برای دائمی کردن قراردادش تحریک کند. اگر چه روزهای ابتدایی حضور او در بایرن بسیار امیدبخش بود اما رفته‌رفته همان اتفاق بارسا، در مونیخ نیز برایش تکرار شد تا باشگاه آلمانی رسماً اعلام کند که او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

 

 

1506451

 

 

ستاره برزیلی امروز و در آخرین بازی بایرن مونیخ در چهارچوب رقابتهای بوندسلیگا حدود نیم ساعت توسط هانسی فلیک به کار گرفته شد. اگرچه طی روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال تمدید قرارداد کوتاه مدت کوتینیو با باواریایی ها مطرح شده اما با این حال چنین امکانی نیز وجود دارد که دیدار امروز برابر ولفسبورگ آخرین حضور کوتینیو در لباس بایرن مونیخ بوده باشد.

 

با این حال باید منتظر ماند و دید که چه آینده ای در انتظار کوتینیو خواهد بود و آیا این هافبک برزیلی قرارداد خود را به شکل کوتاه مدت و برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن تمدید خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها