کد خبر : 1692334 | 08 تیر 1399 ساعت 13:00 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق وردربرمن؛ منجی بزرگ سفید و سبزها

آنتونی اوجا، ستاره سابق وردربرمن در پیروزی 3-0 یونیون برلین مقابل دوسلدورف و فرستادن این تیم به دسته دو مهم‌ترین نقش را داشت.

ستاره سابق وردربرمن؛ منجی بزرگ سفید و سبزها

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-0 دوسلدورف مقابل یونیون برلین در آخرین هفته بوندس‌لیگا که به سقوط دوسلدورفی‌ها به دسته پایین‌تر منجر شد، رسانه‌های این شهر امروز مدعی بودند آنتونی اوجا، ستاره سابق وردربرمن و ستاره این روزهای یونیون برلین، یک تنه عامل اصلی این شکست و سقوط تیم‌شان به بوندس‌لیگا2 شده است.

 

1506556

 

تا پیش از بازی دیروز دوسلدورفی‌ها خیال‌شان تا حد زیادی از بابت سقوط نکردن راحت بود. این تیم در سال 2013 هم شرایط مشابهی را تجربه کرده و از سقوط فرار کرده بود. اما آنچه رخ داد بر خلاف همه انتظارها بود. دوسلدورف در مقابل یونیون برلین 3-0 شکست خورد و از سوی دیگر، پیروزی 6-1 وردربرمن مقابل کلن باعث شد وردربرمن 31 امتیازی شده و از سقوط فرار کند و به جای خود دوسلدورف را به دسته پایین‌تر بفرستد.

 

آنتونی اوجا بازیکن یونیون که اولین گل تیمش را در دقیقه 26 به ثمر رساند بهترین بازیکن میدان بود. او که بخش عمده دوران فوتبالی‌اش را در وردربرمن سپری کرده و بهترین سالهای عمرش بازیکن وردر بوده در بازی دیروز مهم‌ترین نقش را در پیروزی یونیون بازی کرد.

 

1506554

 

در دقیقه 54 حرکت آنتونی اوجا بود که شروع کننده حمله یونیون بود. او در ادامه در رسیدن توپ به کریستیان گنتنر هم نقش بازی کرد تا او گل دوم یونیون را به ثمر برساند. در دقیقه 90 هم اوجا بار دیگر توپ را برای سلیمان عبداللهی دیگر هم‌تیمی‌اش ساخت تا او گل سوم را وارد دروازه دوسلدورف کند.

 

در پایان بازی وقتی خبرنگاران از اوجا پرسیدند او یک تنه باعث سقوط نکردن تیم سابقش وردربرمن شده او در پاسخ گفت:" با توجه به سابقه من در برمن، این بازی شخصا برایم اهمیت ویژه‌ای داشت. اعتراف می‌کنم که حتی به اینکه در این بازی بدرخشم و مانع سقوط برمن شوم هم فکر کرده بودم. قلب من به رنگ سفید و سبز می‌تپد که رنگ پیراهن برمن است".

 

 

دیدگاه‌ها