کد خبر : 1692500 | 08 تیر 1399 ساعت 22:58 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی و خلعت؛ بال های پرواز شهر خودرو(عکس)

دو مهره ارزشمند و باتجربه شهر خودرو شب درخشان و خوبی را مقابل ذوب آهن گذراندند.

به گزارش "ورزش سه" شهر خودرویی‌ها در شروع دوباره لیگ نوزدهم، شروع خوبی را داشتند و توانستند سه امتیاز دیدار خانگی را به دست آورند و فعلاً برای حداقل 24 ساعت ساکن طبقه دوم جدول رده بندی شدند؛ اما در کسب پیروزی عنابی‌پوشان مشهدی دو چهره نقش بی بدیل و پررنگی داشتند؛ مهدی رحمتی در دروازه و ساماندهی خط دفاع و محمدرضا خلعتبری هم در میانه زمین و خط آتش شهر خودرو.

 

1506861

 

سنگربان کهنه‌کار در شب پراشتباه دفاع شهر خودرو، نمایش فوق العاده‌ای داشت؛ او چند دفع توپ استثنایی را انجام داد و توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید که زیباترین آن، روی ضربه کات‌دار قاسم حدادی فر رخ داد. روی ضربه پنالتی ذوبی‌ها هم مهدی رحمتی، جهت توپ را عالی تشخیص داد اما در فاصله چند سانتی متری او، ضربه اسماعیلی‌فر به دیرک دروازه خورد.

 

در شب پراشتباه دفاع شهر خودرویی‌ها، مهدی رحمتی ستاره تیم سرآسیایی بود و توانست درون زمین، یکی از بال‌های پرواز تیم سرآسیایی به سوی رده دوم جدول باشد تا امید شهر خودرویی‌ها برای کسب سهمیه ACL 2021 بیش از همیشه باشد.

 

دیگر ستاره میدان هم محمدرضا خلعتبری بود که انگیزه فراوانی مقابل تیم سابق‌اش داشت؛ او که خستگی ناپذیر نشان می‌داد تا میانه زمین خودی گاهاً عقب می‌آمد اما به خوبی در حملات رونده اضافه می‌شد و نقش فوق العاده‌ای را هم در حملات تیمش ایفا می‌کرد. او توانست روی یک موقعیت، توپ ربایی دیدنی از دفاع ذوب آهن داشته باشد و پاس گلی تماشایی برای سعید صادقی فراهم آورد.

 

1506863

 

حتی خلعت شهر خودرویی‌ها امشب گلزنی هم داشت اما خطای قاضی روی مهدی خلیل و آفسایدی که او پر کرده بود، باعث شد تا سانتر مواج خلعتبری به درون دروازه ذوبی‌ها مردود اعلام شود؛ فرصت تماشایی دیگری را هم خلعتبری روی سانتر برای مرادمند ساخت که دیرک دروازه مانع گلزنی مشهدی‌ها شد.

 

یک ضربه چیپ هم در کارنامه امشب خلعتبری دیده می‌شود تا با تحرک فراوان و 80 دقیقه حضور مفید و درخشان در میدان، او در کنار رحمتی بال دیگر پرواز شهر خودرو به سوی رده دوم جدول به شمار آید و نقش بی‌بدیل این دو مهره باتجربه، بیش از همیشه در ترکیب شهر خودرو به چشم آید.

 

1506862

دیدگاه‌ها