کد خبر : 1693111 | 11 تیر 1399 ساعت 14:34 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران ارشد گل‌ریحان به مشکل خورده‌اند؛ 

نصرتی: بردیم ولی من چقدر می‌توانم انگیزه بدهم؟!

مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز می گوید در نیم فصل اول دو پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشته و با ادامه این شرایط نمی تواند به آرزوی قلبی که کمک به شهرش است، برسد.

نصرتی: بردیم ولی من چقدر می‌توانم انگیزه بدهم؟! 

به گزارش "ورزش سه"، تیم محمد نصرتی مربی گل ریحان البرز اصلا شرایط خوبی از نظر مالی ندارد و کادر مدیریتی این تیم تغییرات زیادی طی ماه های اخیر داشته است؛ با این حال نصرتی و شاگردانش موفق شدند در شروع دوباره مسابقات مقابل تیم مدعی فجرسپاسی شیراز به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند؛ پیروزی‌ای که به معنی ادامه مدعی بودن گل ریحان و جان ماندن شاگردان مهابادی از کورس جنگیدن برای رسیدن به لیگ برتر بود.» 


محمد نصرتی سرمربی گل ریحان در مورد پیروزی برابر فجرسپاسی شیراز اینطور حرف هایش را با ما آغاز کرد:« ما بعد از وقفه طولانی در لیگ بازی کردیم و داستان کرونا باعث شد مثل همه تیم ها سه چهار ماهی تعطیل باشیم. سعی کردیم با تغییر و تحولاتی که انجام شد، کارمان را شروع کنیم و تمریناتمان را انجام دهیم.» 

 

او سپس با انتقاد از مدیران باشگاه ادامه داد:« مدیران باشگاه متاسفانه به تعهداتشان عمل نکردند. بازیکنان من سه چهار روز تمرین نکردند و با این شرایط، خیلی سخت می شود کار حرفه ای کرد. با تمام این اوصاف بازیکنانم با شرف بازی کردند.» 

 

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه با اشاره به کیفیت تیم فجرسپاسی شیراز اضافه کرد:« بازی، بازی سختی بود. تیم فجرسپاسی آخرین امیدش همین بازی بود. اگر می توانست ببرد به کورس برمی گشت و اگر می باخت امیدش برای صعود کمرنگ می شد. ما هم البته همین شرایط را داشتیم. خدا کمک کرد که خیلی زود به گل رسیدیم. تیم حریف خوب بود اما ما موقعیت های زیادی در بازی ایجاد کردیم.» 


زننده گل صعود ایران به جام جهانی 2006 با تمجید از شاگردانش ادامه داد:« درود می فرستم به شرف بازیکنانم؛ علیرغم اینکه 5 ، 6 ماه است که هیچ دریافتی نداشته‌اند، با تمام وجودشان بازی کردند.» 

 

1489682


نصرتی در پاسخ  به این سوال که چه زمانی آخرین دریافتی را داشته اند، گفت:«  حول و حوش یک ماه و نیم قبل از عید پول گرفتیم و دیگر دریافتی نداشتیم. روز سه شنبه 5 درصد برای 16 ، 17 بازیکن ریختند.  مابقی را هم گفتند پنج شنبه می دهیم.» 

 

مدافع سابق پرسپولیس در رابطه با اینکه به طور میانگین بازیکنان گل ریحان چه میزان دریافتی داشته اند، بیان کرد:« ما چیزی حدود 40، 50 درصد پول گرفتیم. این را در نظر داشته باشید که ما نیم فصل اول قهرمان شدیم. بعد ولی مالک تیم عوض شد و دو سه هفته مهم را از دست دادیم. این اتفاقات بی انگیزگی و بی تفاوتی ایجاد کرد و من خودم دو هفته ای در کنار تیم نبودم. من دو هفته کنار تیم نبوده ام و در همین بازه بازی با مس کرمان و خوشه طلایی را از دست دادیم. دو بازی 6 امتیازی که می توانست شرایط فعلی ما در در جدول رده بندی دگرگون کند. من چقدر می توانم به بازیکنانم انگیزه بدهم؟ به هر حال فوتبال شغل آنها است و باید درآمد داشته باشند.» 

 

در این شرایط اگر پیشنهادی برای شما وجود داشته باشد، آیا تیم فوتبال گل ریحان را ترک می‌کنید؟ نصرتی به این سوال اینطور واکنش نشان داد و افزود:« صادقانه به شما بگویم من نیم فصل پیشنهاد داشتم و با دو باشگاه صحبت کردم. ولی کرج تیم شهرم است. دوست دارم برای شهرم کاری انجام بدهم. متاسفانه از این تیم حمایت نمی شود. شورایدشهر و استانداری باید بیایند پای کار.اگر حمایت نشود، چه کاری می توانیم بکنیم. تا همین حالا هم به خاطر بچه ها و شهرم مانده ام. بازیکنان ما بازیکنان کوچکی نیستد. ناصحی، پاپی، سید حسین حسین، نظامی پور. این ها بازیکنانی هستند که در لیگ برتر و آسیا بازی کردند. این ها فقط بخشی از بازیکنان ما هستند و نمی توانم نام همه را بگویم ولی با شرفشان بازی کرده اند. 


بار دیگر در مورد پیشنهادات احتمالی از نصرتی پرسیدیم که او اینطور واکنش نشان داد:« حالا باید ببینیم شرایط چه می شود. باشگاه ما شرایط حادی دارد و مدیران ارشدش به مشکل خورده اند.»

دیدگاه‌ها