کد خبر : 1693191 | 11 تیر 1399 ساعت 19:51 | 35.5K بازدید | 3 دیدگاه

حمایت مجازی بازیکنان استقلال از مجیدی (عکس)

تعدادی از بازیکنان استقلال با انتشار استوری به حمایت از فرهاد مجیدی پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی به واسطه شکست مقابل فولاد و تساوی با سایپا در شروع مجدد لیگ برتر طی روزهای گذشته بسیار تحت فشار قرار گرفته است. بسیاری از پیشکسوتان استقلال به انتقاد از سرمربی جوان آبی ها پرداختند. در چنین شرایطی مجیدی خودش مصاحبه‌ای کرد و توضیحاتی را درباره شرایط تیم ارائه داد. او همچنین وعده داده که در جام حذفی به عنوان قهرمانی برسد و در لیگ هم سهمیه آسیایی بگیرد.


از سوی دیگر احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال نیز که شایعه شده بود به مجیدی اولتیماتوم داده به حمایت از سرمربی آبی ها پرداخت تا اوضاع رو به آرامش برود.


بعد از این اتفاقات حالا بازیکنان استقلال هم به حمایت از سرمربی شان پرداخته‌اند. نفراتی نظیر فرشید باقری، عارف غلامی، ارسلان مطهری و... با انتشار استوری اینستاگرامی با عکس فرهاد مجیدی از سرمربی استقلال حمایت کردند. بازیکنان استقلال در استوری های خود اعلام کرده‌اند که به خاطر فرهاد مجیدی هرکاری برای موفقیت انجام می‌دهند و پشت سرمربی شان هستند.

 

 

1507794

 

1507793

 

1507795

 

استقلال روز یکشنبه هفته آینده در هفته بیست و سوم لیگ برتر میهمان پارس جنوبی جم است و پیروزی در این مسابقه می‌تواند به معنای قرار گرفتن تیم در ساحل آرامش باشد.

دیدگاه‌ها