کد خبر : 1693575 | 14 تیر 1399 ساعت 09:22 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد زودتر از نساجی در قائمشهر

با وجود اینکه فولاد مدعی شده در ترکیب چند بازیکن کرونایی دارد یک روز زودتر از نساجی وارد شهر قائمشهر شد و در استادیوم شهید وطنی این شهر تمرین کرد.

فولاد زودتر از نساجی در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی امروز با پرواز اختصاصی وارش راهی ساری و از آنجا راهی قائشمهر می شود و قرار است آخرین تمرین این تیم پیش از بازی با فولاد عصر امروز در استادیوم شهید وطنی انجام شود. اما فولادی ها دیروز وارد قائمشهر شدند  و یک جلسه تمرین در زمین بازی انجام دادند تا با شرایط بازی در زمین مصنوعی استادیوم شهید وطنی آشنا شوند.

 

علوی – سرپرست فولاد و هم چنین جواد نکونام سرمربی تیم به بهانه اینکه نتیجه آزمایش چند نفر ازاعضای این تیم مشکوک به کرونا بوده خواستار لغو این بازی هستند  و قرار است کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی نتایج آزمایشات و هم چنین آزمایشگاهی که فولادی ها در آنجا تست کرونا دادند در خصوص برگزاری این بازی تصمیم گیری کند. دیشب سیف برقی رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفته تصمیمات در دوران کرونایی به لحظه است و شاید در ساعات آتی اگر نتایج تست دوم بازیکنان فولاد مثبت اعلام شود بازی این تیم در برابر نساجی لغو شود. طبق قانون اگر 25 درصد از اعضای تیم مبتلا به کرونا شوند باید به قرنطینه بروند و بازی هم لغو خواهد شد.

 

چندی پیش در فوتبال روسیه و در حالی که روستوف 6 بازیکن کرونایی داشت مجبور به بازی در برابر سوچی شد و در این بازی 10-1 شکست خورد! به تازگی هم تیم دسته اولی علم و ادب مدعی شد با 7 بازیکن کرونایی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در این بازی با 7 گل مغلوب تیم مدعی صعود به لیگ برتر شد. با این تفاوت که علم و ادب در مصاف با آلومینیوم از بازیکنان کرونایی در ترکیب بهره برد اما در فوتبال روسیه بازیکنان کرونایی در ترکیب تیم روستوف بازی نکردند. به هر صورت انتظار می رود در ساعات آتی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اظهار نظر صریحی در خصوص بازی فولاد – نساجی داشته باشد.

دیدگاه‌ها