کد خبر : 1693617 | 14 تیر 1399 ساعت 13:08 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه گمانه زنی‌ها درباره مقصد مهدی طارمی

با وجود اینکه نشریه رکورد پرتغال از حضور قطعی مهدی طارمی در تیم بنفیکا در فصل آینده خبر داده واقعیت این است هیچ قراردادی در این زمینه امضاء نشده است.

ادامه گمانه زنی‌ها درباره مقصد مهدی طارمی 

به گزارش "ورزش سه"، مدیر ورزشی باشگاه ریوآوه قبلا اعلام کرده بود به سود مهدی طارمی و باشگاه است که تصمیم گیری در این زمینه در پایان فصل انجام شود؛ حسن این کار این خواهد بود که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این برهه از زمان روی بازی های باقی مانده لیگ برتر تمرکز خواهد کرد و می تواند به همین بهانه شمار گل های خود را افزایش دهد که این منجر به اتفاقی بهتری برای او و باشگاه ریوآوه خواهد شد. 

 

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد مهدی طارمی در ماه های اخیر حتی در گفتگو با رسانه های ایرانی  در این باره صحبتی نداشته و همان طور که مدیر ورزشی باشگاه ریوآوه هم اعلام کرده به خوبی روی بازی ها متمرکز شده، بطوریکه هفته به هفته شمار گل های خود را افزایش می دهد و با دو گلی که به براگا زد هم اکنون 13 گله به حساب می آید و خیلی با آقای گل بازی ها فاصله ای ندارد. اما اظهار نظر صریخ روزنامه رکورد پرتغال این بار موجب واکنش رییس باشگاه ریوآوه شده است. آنتونیو سیلوا کامپوس، رئیس باشگاه ریو آوه اما درباره ادعای نشریه رکورد گفت: « بنفیکا نسبت به جذب مهدی طارمی علاقه‌مند است، اما هنوز توافقی در این زمینه حاصل نشده است. ما در مقاطع پایانی فصل هستیم، از این رو منتظر دریافت پیشنهادها هستیم و سپس در زمان مناسب، تصمیم درستی را خواهیم گرفت.»

 

بعید است باشگاه ریوآوه راضی به حضور مهدی طارمی در تیم بنفیکا باشد چرا که رکورد مدعی شده است بنفیکا برای خرید مهدی طارمی 10 میلیون یورو به باشگاه ریوآوه پیشنهاد داده است. در حالی که باشگاه ویلاش بوآش یعنی المپیک مارسی حاضر شده است برای در اختیار گرفتن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران 14 میلیون یورو هزینه کند و باشگاه ریوآوه هم اکنون پیشنهاد رسمی این باشگاه را دریافت کرده است. جابجایی مهدی طارمی باید با رضایت این بازیکن باشد؛ با وجود اینکه باشگاه ریوآوه یک فصل دیگر با این بازیکن قرارداد دارد. در غیر اینصورت مهدی می تواند به حضور خود در ریوآوه ادامه دهد و یک فصل دیگر تبدیل به بازیکن آزاد شود. 

 

بنفیکا یا المپیک مارسی؟ شاید هیچکدام. مهدی طارمی با روند گلزنی که در پیش گرفته شاید در ماه های آینده سر از یک تیم بزرگ تر در بیاورد.

دیدگاه‌ها