کد خبر : 1693662 | 14 تیر 1399 ساعت 15:55 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

ادن هازارد غایب بزرگ رئال در سن مامس

ستاره بلژیکی امروز هم با رئال تمرین نکرد تا احتمال غیبتش برابر بیلبائو قوت بگیرد.

ادن هازارد غایب بزرگ رئال در سن مامس

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد شروع فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و پس از بازگشت و در حالی که اوج گرفته بود، با خطای هموطنش توماس مونیه در بازی برابر پی اس جی، نزدیک به 4 ماه خانه نشین شد. هازارد که از مصدومیت شدیدش بازگشته بود، این بار برابر لوانته مصدوم شد و در نهایت تن به جراحی داد. وقفه لالیگا به دلیل شیوع کرونا سبب شد تا هازارد بتواند در 11 هفته باقیمانده به ترکیب رئال برگردد اما هنوز چیز خاصی از او ندیده ایم.

 

 

1503561

 

 

در باشگاه رئال مادرید معتقدند که هازارد در بازی هایی که به میدان رفته، به شکلی غیرمنصفانه هدف خطای بازیکنان حریف قرار گرفته است. نتایج یک تحقیق نشان می دهد که در 1088 دقیقه حضور او در زمین، 44 بار به شکلی سفت و سخت روی او خطا صورت گرفته که متوسط هر 23 دقیقه یک خطای شدید است.

 

زین الدین زیدان در نشست خبری هفته پیش خود گفت نگران این است که خطاها روی ادن هازارد عامدانه باشند. او هازارد را در فهرست بازی پنجشنبه شب برابر ختافه قرار نداد؛ در حالی که ستاره بلژیکی مصدوم نبود.

 

 

1508377

 

 

طبق گزارش مارکا، هازارد امروز با رئال تمرین نکرد و در سالن بدنسازی حضور داشت تا شایعات مصدومیت او قوت بگیرند. تمرین امروز رئال سبک بود و اینگونه به نظر می رسد که هازارد بازی فردا برابر بیلبائو را هم از دست خواهد داد.

کاروان رئال امروز ساعت 19 راهی بیلبائو می شود چرا که برگزاری بازی ساعت 14 به وقت محلی، اجازه نمی دهد کهکشانی ها روز بازی راهی بیلبائو شوند.

رئال با 4 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا صدرنشین است و در بازی دشوار فردا حضور هازارد می توانست نقطه قوتی برای این تیم محسوب شود.

دیدگاه‌ها