کد خبر : 1693663 | 14 تیر 1399 ساعت 16:06 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

من که نمی‌توانم هر چه می‌دانم به شما بگویم؛ 

سهیل مهدی متفاوت‌تر از همیشه در میدان شیخ بهایی !

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، در شرایطی که عجله زیادی برای ترک میدان شیخ بهایی داشت، گفتگوی بسیار کوتاه و خشکی با خبرنگاران داشت.

سهیل مهدی متفاوت‌تر از همیشه در میدان شیخ بهایی ! 

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فوتبال ایران با خبر ابتلای 16 عضو تیم فوتبال فولادخوزستان و چند عضو باشگاه استقلال به ویروس کرونا وارد بحران جدیدی شده است و هنوز معلوم نیست که آیا دو بازی روز آینده در مازندران میان نساجی و فولاد و همینطور دیدار استقلال برابر پارس جنوبی در جم برگزار خواهد شد یا خیر.

 

زهره هراتیان رئیس ایفمارک و عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در آخرین مصاحبه خود تصمیم گیری در رابطه با این موضوع را به جلسه ای موکول کرده که اعضای کمیته های مختلف در آن حضور خواهند داشت و تاکید کرده پس از بررسی اسناد و مدارک در مورد مبتلایان دو تیم استقلال و فولادخوزستان، تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

 

در سوی دیگر خبرنگارانی که مقابل ساختمان سازمان لیگ در میدان شیخ بهایی در انتظار حرف های سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بودند، خبر خاصی درباره این موضوع دستشان را نگرفت و مهدی در گفتگوی کوتاهی که با آنها داشت، گفت که از تصمیمات احتمالی بی خبر است و نمی تواند همه چیز را به رسانه ها بگوید.

 

او در واکنش به این موضوع که استقلالی ها می‌خواهند از سفر به جم انصراف دهند، عنوان کرد:« من خبری در رابطه با این موضوع ندارم. ستاد کرونا باید در این زمینه نظر بدهد» 

 

پس از این اظهار نظر، خبرنگاران از مهدی خواستند تا در مورد جلسه ای که برگزار کرده به آنها اطلاعاتی بدهد، اما او که عجله در رفتارش دیده می شد و معلوم بود روز سخت و پرتنشی را سپری کرده، باز هم پاسخ کوتاهی داد در حالی که چند ثانیه برای به زبان آوردن این جملات ایستاد، اضافه کرد:« ما جلسه داشتیم، اما صحبت چیز دیگری بود. من که نمی توانم تمام چیزهایی که می دانم را به شما بگویم. امروز نمی توانم خدمت شما باشم.» 

 

سهیل مهدی  مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، پس از گفتن این چند جمله به سرعت ساختمان سازمان لیگ در میدان شیخ بهایی را ترک کرد و احتمالا به جلسه ای خواهد رفت که زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در گفتگو با شبکه خبر از آن حرف زده بود؛ جلسه ای که خبرهای مهمی در رابطه با دو دیدار استقلال تهران و فولادخوزستان مقابل رقبایشان از آن بیرون خواهد آمد.

 

دیدگاه‌ها