کد خبر : 1694053 | 15 تیر 1399 ساعت 23:33 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی در بحران به پیکان رسید(عکس)

شاگردان مجید جلالی شکست دیگری را تجربه کردند تا در آستانه دیدار 6 امتیازی با پیکان در بحران قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از کاندیداهای سقوط در لیگ نوزدهم، گل گهر سیرجان است؛ تیمی که با وینگو بگوویچ لیگ را استارت زد اما در ادامه نتایج ضعیف، مجید جلالی را راهی سیرجان کرد. اما حضور آقامعلم هم نتوانست شوک لازم را به تیم وارد کند و آن‌ها همچنان یکی از فانوس به دستان لیگ به شمار می‌روند؛ شاگردان جلالی امشب و در هفته بیست و سوم، بعد از آن‌که برابر سپاهان شکست تلخی را تجربه کرده بودند به مصاف شهر خودرو رفتند که عایدی‌شان از این بازی خانگی هم صفر امتیاز بود تا در رده چهاردهم جدول باقی بمانند.

 

1508963

 

 

شکست یک گله برابر عنابی‌پوشان مشهدی باعث شد تا اکنون جلالی و شاگردانش به بحران بروند و در آستانه دیدار 6 امتیازی برابر همسایه خود در جدول یعنی پیکان، اوضاع و احوال خوبی نداشته باشند؛ جلالی که خود خاطرات خوشی از دوران حضور در پیکان دارد، 6 روز دیگر باید مصاف این تیم در تهران برود. در شرایطی که دو شکست کارنامه شاگردان گل گهری‌ها پس از شروع لیگ بود اما پیکانی‌ها یک باخت و یک پیروزی چهار گله را در چنته دارند تا با روحیه‌ای بهتر برابر آقامعلم صف‌آرایی کنند.

 

 

1508945

 

گل گهر برای فرار از این‌که بخواهد راهش در رسیدن به لیگ دسته اول هموار شود، باید در بازی بعدی از سد پیکان بگذرد؛ اتفاقی که باید آقامعلم و شاگردانش موفق به انجام آن خواهند شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها