کد خبر : 1694103 | 16 تیر 1399 ساعت 10:26 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقا معلم و شاگردان بر لبه پرتگاه(عکس)

اختلاف یک امتیازی با منطقه قرمز جدول و تحمل دو شکست متوالی به خوبی نشان می‌دهد که سیرجانی‌ها کار دشواری برای بقا در لیگ نوزدهم دارند.

به گزارش "ورزش سه" بردن استقلال در آخرین بازی پیش از شروع تعطیلات طولانی مدت لیگ نوزدهم، همه را امیدوار کرد که گل گهر می‌خواهد در جدول اوج گیری کند و از منطقه خطر فرار کند؛ آن‌هم در شرایطی که پیش از استقلال دیگر تیم مدعی کسب سهمیه آسیایی یعنی صنعت نفت آبادان را هم سیرجانی‌ها برده بودند و با پنج بازی متوالی بدون شکست راهی تعطیلات می‌شدند؛ اما یکی از تیم‌های افول کرده پس از تعطیلات بدون شک شاگردان مجید جلالی هستند که با سه گل خورده، بدون گل زده و تحمل دو شکست مجدداً لیگ نوزدهم را استارت زدند.

 

شاگردان جلالی بعد از شکست دو گله در اصفهان و مقابل سپاهان، شب گذشته در خانه برابر شهر خودرو قرار گرفتند و فاصله چندانی تا تساوی و حتی کسب پیروزی نداشتند اما درخشش مهره‌های کلیدی مشهدی‌ها مانند مهدی رحمتی، حسن جعفری و اکبر صادقی و البته انجام تعویض طلایی سرآسیایی باعث شد تا حداقل امتیاز هم به گل گهر نرسد و در دقایق پایانی بازی، این مشهدی‌ها باشند که از سیرجان سه امتیازی ارزشمند را برای خود سوغاتی به مشهد می‌برند.

 

1509037

 

با این شکست، یک پله دیگر جلالی و شاگردانش به لبه پرتگاه لیگ نوزدهم به لیگ دسته اول نزدیک‌تر شدند؛ آن‌ها که در رده چهاردهم جدول جا خوش کرده‌اند با شاهین رده شانزدهمی دو امتیاز و با پیکان رده پانزدهمی هم یک امتیاز فاصله دارند و این نشان می‌داد که چقدر فاصله کوتاهی میان شاگردان جلالی و لیگ دسته اول وجود دارد.

 

بویژه آن‌که آنها باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس، هفته آینده دیداری فینال‌گونه و 6 امتیازی را برابر پیکانِ عبدالله ویسی تجربه کنند. جدالی که ناکامی در آن می‌تواند گل گهر را در یک قدمی لیگ دسته اول قرار دهد.

 

1509038

 

دیدگاه‌ها