کد خبر : 1694160 | 16 تیر 1399 ساعت 14:22 | 26.2K بازدید | 4 دیدگاه

علوی: خجالت می‌کشیم بعضی حرف‌ها را می‌شنویم؛

پاسخ باشگاه فولاد به اتهام مهندسی لیگ

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان به هجمه‌هایی که علیه این باشگاه شکل گرفته، پاسخ داد.

پاسخ باشگاه فولاد به اتهام مهندسی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد علوی درباره اظهار نظر برخی از مسؤولان تیم‌ها درباره مهندسی لیگ برتر گفت: واقعا نمی‌دانم این چه صحبت‌هایی است که می‌کنند؛ مستقیما به ما اتهام دروغگویی می‌زنند، این توهین بزرگی به فولاد و مردم خوزستان بوده که خط قرمز ما است.

 

او ادامه داد: ما به فکر سلامت جامعه هستیم که آن موضوعات را عنوان کردیم، مگر ما دوست داریم بازیکنان خودمان یا دیگران آلوده شوند؟ کسانی این صحبت‌ها را می‌کنند، جواب وجدان‌شان را چه می‌دهند؟ حرف ما یکی بوده، چه موقعی که سوم و یا ششم هستیم. مسئله ما رتبه نیست، سلامت جامعه مهم است.

 

مدیر تیم فوتبال خوزستان اضافه کرد: بعضی‌ها با به دست آوردن یکی، دو برد، حرف‌هایی می‌زنند که آدم خجالتش می‌آید آن را بشنود و یا در رسانه‌ها بخواند. به هرحال بهتر است در صحبت‌های خود تجدید نظر کنند و بدانند که ما در مراجع قانونی به تهمت‌ها رسیدگی می‌کنیم چراکه این گونه صحبت‌ها به نوعی تشویش اذهان عمومی است.

 

علوی درباره آخرین وضعیت تیم و تست‌های کرونا ابراز کرد: تمام اعضایی که تست‌شان مثبت شد، صبح امروز در آزمایشگاه مشخص شده از سوی سازمان لیگ دوباره تست دادند؛ ما چیزی برای پنهان‌کاری نداریم و در کمال صداقت آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم، اما این کار نوعی توهین به آزمایشگاه‌های قبلی است که از وزارت بهداشت مجوز داشتند؛ این راستی آزمایی به نظر من توهین به وزارت بهداشت محسوب می‌شود و اتهام بزرگی به جامعه پزشکی کشور و ستاد مبارزه با کرونا است.

دیدگاه‌ها