کد خبر : 1694271 | 16 تیر 1399 ساعت 23:25 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

خلیفه‌اصل: تابع تصمیم باشگاه هستیم؛

راز موفقیت ۶ هفته‌ای استقلال خوزستان

سرمربی استقلال خوزستان معتقد است همدلی بازیکنان تیمش در جریان تساوی برابر داماش گیلانیان تاثیر داشته است.

راز موفقیت ۶ هفته‌ای استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"،‌ امیر خلیفه‌اصل پس از ششمین برتری متوالی در استقلال خوزستان و ادامه روند بردهای تیمش در دیدار مقابل داماش گیلانیان، اظهار کرد: بازی بسیار سختی داشتیم. داماش تیم بسیار خوب و با تاکتیکی بود که خیلی ما را اذیت کرد، اما از بازیکنانم تشکر می کنم که نمایش قابل قبولی ارائه دادند.

 

او ادامه داد: ما باید از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم، نهایت استفاده را ببریم که البته امروز در امر گلزنی ناموفق بودیم و قطعا در آینده برای بهبود این وضعیت بیشتر کار می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم این ضعف را برطرف کنیم.

 

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: تنها دلیلی که موجب شده اتفاقات خوبی برای نتایج استقلال خوزستان بیفتد، همدلی بچه های تیم و مجموعه بزرگ استقلال خوزستان و گروه ملی است. بچه‌های ما می‌خواهند اتفاقات خوبی رقم بخورد.  حدود ۱۰۰ روز بازی‌ها تعطیل بوده و بچه‌ها تمرین مناسبی نداشتند.  خدا را شکر از ششم خردادماه ۹۹ که تمریناتمان را شروع کردیم، تمام بچه‌ها با تمام وجود کار کردند و لطف خدا شامل حال ما شد. برد مقابل داماش را به هواداران و مجموعه باشگاه استقلال خوزستان تبریک می کنم.

خلیفه‌اصل یادآور شد: به شخصه عاشق فوتبال هستم و هرچه داریم ابتدا از خداوند و بعد از فوتبال است. در این شرایط حساس می‌کنم وضعیت خوبی نیست که فوتبال بازی کنیم چون جان انسان‌ها در خطر است ولی با این وجود، ما تابع تصمیمان سازمان لیگ و تمرینات خود هستیم. هر تصمیمی که باشگاه استقلال خوزستان بگیرد، با کمال میل قبول می‌کنیم.

 

دیدگاه‌ها