کد خبر : 1694274 | 16 تیر 1399 ساعت 23:45 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

موضع داماش برای برگزاری لیگ یک

سرمربی داماش گیلانیان تاکید کرد با بدشانسی نتیجه را به استقلال خوزستان واگذار کرده‌اند.

موضع داماش برای برگزاری لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"،‌ مازیار ربیعی‌فرد پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: در نیمه اول روی یک غافلگیری گل خوردیم، اما روند بازی به این شکل نبود که دروازه‌مان باز شود. امروز تیم ما واقعا فوتبال خوبی به نمایش گذاشت، موقعیت داشتیم، به تیرک زدیم و در نیمه دوم هم کاملا برتری بازی را در اختیار گرفتیم.

 

او ادامه داد: فقط سه فرصت گلزنی در نیمه دوم داشتیم که متاسفانه مثل تمام مسابقات قبل تبدیل به گل نشد. شاید بدشانسی من است که این توپ‌ها گل نمی‌شود ولی واقعا امروز مستحق باخت نبودیم و به امیر خلیفه‌اصل و تیمش تبریک می‌گویم. امیدوار هستم بدشانسی‌های ما با مشکلاتی که وجود دارد، تمام شود.

سرمربی داماش تصریح کرد: امروز ۱۰ بازیکن تیمم را در اختیار نداشتم، اما از کسانی که به زمین نرفتند هم تشکر می‌کنم و این باخت را به گردن می‌گیرم.

 

ربیعی‌فرد در خصوص تاثیر دمای بالای هوا در اهواز عنوان کرد: می‌توان گفت که گرمای هوا در کارمان تاثیرگذار بوده ولی با این وجود بچه های ما مداوم دویدند تا مالکت توپ را در اختیار داشته باشند.

او یادآور شد: برگزاری یا انجام عدم انجام مسابقات در شرایط فعلی به نظر سازمان لیگ مرتبط است و همه چیز را باید دست خدا بسپاریم. امیدوار هستم مشکلی برای کسی پیش نیاید. هر موضوعی هم که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بگویند، به آن توجه می‌کنیم.

دیدگاه‌ها