کد خبر : 1694332 | 17 تیر 1399 ساعت 12:02 | 23.6K بازدید | 5 دیدگاه

سعید رمضانی اعلام کرد:

علائم کرونا، در بین چند بازیکن دیگر استقلال!

سرپرست تیم استقلال اعلام کرد برخی دیگر از بازیکنان این تیم علائم ابتلا به کرونا دارند.

علائم کرونا، در بین چند بازیکن دیگر استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته اخبار زیادی درباره کرونایی های باشگاه استقلال مطرح شده است. در این خصوص آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری رسما اعلام کرده از تعداد 61 نمونه استقلال 13 نفر مبتلا تشخیص داده شدند که 8 بازیکن و یک عضو کادر پزشکی نیز جزو آنها هستند.


حالا اما ظاهرا برخی بازیکنانی که تست کرونای قبلی شان منفی شده علائم ابتلا به این ویروس را دارند و همین مساله موجب نگرانی شده است. سعید رمضانی سرپرست استقلال در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «ما صد درصد نگران نفراتی هستند که تست کرونای آنها منفی شده بود. به هر حال این بازیکنان چند روز کنار بازیکنانی که تست شان مثبت شده تمرین کردند و مسابقه دادند و احتمال ابتلایشان وجود دارد.»


وی ادامه داد: «با اینکه تمرینات ما فعلا تعطیل است اما برخی بازیکنان اعلام کردند که علائم کرونا دارند که این نگران کننده است. ما قرار است فردا به همین خاطر از افرادی که تست شان منفی شده بود بار دیگر تست کرونا بگیریم تا از میزان سلامت اعضای تیم باخبر شویم.»


گفته می شود زکریا مرادی بازیکن جوان استقلال یکی از افرادی است که نتیجه تست قبلی اش منفی بود اما اکنون حال جسمی خوبی ندارد و علائم کرونا را با خود همراه دارد.

دیدگاه‌ها