کد خبر : 1694440 | 17 تیر 1399 ساعت 18:45 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

نامه قدردانی پرز برای هوادار متعصب رئال

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید برای یکی از هواداران متعصب و وفادار باشگاه، نامه قدردانی نوشت.

نامه قدردانی پرز برای هوادار متعصب رئال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از هواداران رئال مادرید برای کمک به باشگاه در دوران بحران کرونا قید پس گرفتن 25 درصد حق عضویت سالانه خود در مورد پیش خرید بلیت ها را زد. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید که از این حرکت تحت تاثیر قرار گرفته بود، تصمیم گرفت برای او نامه قدردانی بنویسد.

 پس از شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد کسانی که بلیت‌های فصل این تیم(تمام بازی‌ها) را در اختیار دارند، می‌توانند 25 درصد از مبلغ پرداختی خود را پس بگیرند اما یک هوادار وفادار رئال مادرید از این کار خودداری کرد.

 

 

1482479

 

 

در نامه پرز برای این هوادار متعصب آمده است:«می‌خواهم از این حرکت و تعهدت نسبت به رئال مادرید تشکر کنم. قوانین مربوط به سلامتی و فاصله اجتماعی اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه را به دلیل شیوع ویروس نمی‌دهد. سخاوتمندی و وفاداری تو در کنار اقدام بازیکنان، مربیان و حتی کارمندانی که کاهش دستمزد را برای کمک به باشگاه در این دوران قبول کرده‌اند، قرار می‌گیرد.

وحدت تمام اعضای رئال مادرید و کسانی که خوانواده مادریدیستا را تشکیل می‌دهند، بدون هیچ شکی سرمایه اصلی ما است. این اقدام و همبستگی تو به ما کمک خواهد کرد تا با اطمینان رئال مادرید را به سوی آینده‌ای روشی پیش ببریم. می‌توانیم به مانند همیشه در تاریخ 118 ساله مان  به کمک یکدیگر بر این شرایط سخت غلبه کنیم.  باز هم تشکر می‌کنم و برای تو صمیمانه‌ترین احترام‌ها را می‌فرستم. فلورنتینو پرز.»

 

 

1388231

دیدگاه‌ها