کد خبر : 1694591 | 18 تیر 1399 ساعت 15:44 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

گروسیان و استقلال خوزستان در انتظار معجزه صعود

دروازه بان سابق استقلال ستاره لیگ؛ 8 کلین شیت در 10 بازی

استقلال خوزستان در هشت مسابقه آخرش در لیگ یک 7 برد به دست آورد و توانست جایگاه خودش را در جدول رده بندی ارتقا ببخشد.

دروازه بان سابق استقلال ستاره لیگ؛ 8 کلین شیت در 10 بازی

به گزارش" ورزش سه" استقلال خوزستان در هشت هفته اخیر لیگ یک عملکردی فوق العاده داشته است و فرزین گروسیان بی شک یکی از ستاره های این تیم بوده است. دروازه بان سابق استقلال تهران و تراکتور ، که فصل گذشته همراه استقلال خوزستان که سقوط کرده بود به لیگ یک رفت در 6 بازی آخر تیمش 5 کلین شیت داشته است. او در این فصل به غیر از یک بازی در تمامی مسابقات استقلال خوزستان حضور داشته و تنها در نیم فصل دوم در ده بازی 8 کلین شیت به نام خودش ثبت کرده است. البته استقلال خوزستان شاید کمی دیر موفقیت هایش را شروع کرد چرا که این تیم باید برای اینکه منتظر معجزه ای برای صعود باشد ، تمام 6 مسابقه اش را ببرد و در انتظار امتیاز از دست دادن تیم های بالای جدول باشد تا شاید بتواند رتبه دوم جدول را بگیرد.


فرزین گروسیان دروازه بان باتجربه تیم استقلال خوزستان درباره شرایط خودش در این فصل گفت:" من نیم فصل اول همه رو بازی کردم و نیم فصل دوم از یازده تا بازی یکی را بازی نکردم چون در آن بازی  چهار کارته بودم ولی از ده تا بازی نیم فصل دوم هشت تا کلین شیت داشتم."


او درباره اوج گرفتن تیم استقلال خوزستان هم گفت:" تیم ما اوج گرفتنش بخاطر همدلی درون زمین و بیرون زمین است که کادر فنی و مدیریت و اعضا باشگاه توانستند این کار را به خوبی انجام بدهند. همه همدل هستیم و بازی  به بازی پیش میریم و همه یه هدف داریم."


دروازه بان سابق استقلال  و تراکتور در ادامه گفت:"تیممان  کلا خیلی پر تلاش است؛ از خط جلو وهافبک و دفاع همه تلاش میکنند و زحمت می کشند که توپ به دروازه کمتر برسد و همین امر باعث شده که نیم فصل دوم از ده بازی هشت کلین شیت داشته باشیم .بازهم می گویم بدون کمک هم تیمی هایم این کار نمیشد و از همه آن ها ممنون هستم."

 

1509587


او اضافه کرد:"" با امید زندگی میکنیم و همه تلاشمان را انجام می دهیم. البته ما الان بجز بازی رایکا به چیزی فک نمیکنیم. بازی به بازی پیش میرویم و برای هدفمان تلاش می کنیم."


گروسیان در ارتباط با اینکه همراه استقلال خوزستان به لیگ یک رفت هم گفت:" من پارسال پیشنهاداتی در لیگ برتر داشتم اما پیشنهادات خوبی نبودند. تیم های مطرحی بودند  اما من را برای گلر یک نمی خواستند. من دلم می خواست هرکجا هستم شماره یک باشم و بازی کنم. به همین خاطر در باشگاه بزرگ استقلال خوزستان ماندم تا نشان بدهم هیچ چیزی از گلرهای دیگر در لیگ برتر کم ندارم. فصل های بعد این موضوع را به همه ثابت میکنم و خیلی ممنون هستم از باشگاه استقلال خوزستان که به من اعتماد کرد."


دروازه بان استقلال خوزستان در آخر گفت:"در آخر از مجموعه گروه ملی و مدیریت باشگاه و سرپرست و کادرفنی تشکر میکنم . از بچه های تیم بری کلین شیت ها که خیلی خیلی کمکم کردند و از هوادارها ی خوبخوبمان که همیشه حمایتمان کردند ممنون هستم."

دیدگاه‌ها