کد خبر : 1694710 | 19 تیر 1399 ساعت 10:51 | 28.7K بازدید | 15 دیدگاه

کاری به اتفاقات نداریم؛ شنبه به ورزشگاه می رویم

الهامی: بازی با استقلال باید برگزار شود

با وجود اینکه استقلال باید دو هفته در قرنطینه باشد اما تراکتور قصد دارد برای بازی روز شنبه برابر این تیم به تهران بیاید.

الهامی: بازی با استقلال باید برگزار شود

به گزارش"ورزش سه" اتفاقی که در هفته گذشته لیگ برتر افتاد و آن تصاویر عجیب ممکن است در این هفته از رقابت ها هم تکرار شود. در حالی که تیم استقلال به دلیل مثبت شدن تست بازیکنانش باید دو هفته در قرنطینه باشد تراکتور روزجمعه به تهران می آید تا شنبه برای بازی با استقلال به زمین برود.


ساک الهامی سرمربی تراکتور امروز در گفت و گویی که با  "سلام صبح بخیر" رادیو ایران داشته ضمن تایید این موضوع گفت:"تا الان سازمان لیگ چیزی به ما اعلام نکرده است اما قانونا باید این بازی برگزار شود. ما برای این بازی بلیت تهیه و حتی هتل هم نیز رزرو کرده ایم، ما جمعه طبق روال به تهران سفر خواهیم کرد و روز شنبه هم برای انجام مسابقه به زمین خواهیم رفت و کاری نداریم که بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد."


او  در پاسخ به این پرسش که استقلالی‌ها بالای ۲۵ درصد مبتلا به کرونا دارند، چگونه امکان برگزاری بازی وجود دارد افزود:" نباید اینگونه باشد که استقلالی‌ها تصمیم گیری کنند ، آنها ۲۵ درصد یا اصلا ۵۰ درصد کرونایی داشته باشند، من هم در بازی اول ۵۰ درصد تیم را نداشتم و حتی به تیم نساجی بازی را واگذار کردم و تیمم‌ تحت فشار بود اگر اینگونه است بازی با نساجی را هم تکرار کنند چون من ۵۰ درصد بازیکنانم را در اختیار نداشتم."


الهامی اضافه کرد: "وقتی ابتدای لیگ  زنوزی خواست که لیگ برگزار نشود هیچ کس از ایشان حمایت نکرد و گفتیم اگر لیگ برگزار شود بازهم باید نیمه کاره رها شود، مالک تیم ما هزاران بار به این موضوع تاکید کرد ولی بسیاری به او حمله کردند که چرا چنین بحث‌هایی را مطرح می کند اما هم اکنون دلیل صحبت‌های زنوزی را متوجه شده‌اند. الان که رقابت‌ها را شروع کرده‌اند باید بازی ها را ادامه دهند و اگر قرار بر تعطیلی است کل لیگ را برای تمام تیم‌ها تعطیل کنند."


او گفت:" الان هیچ کس نمی‌داند آیا بازی برگزار می شود و یا خیر و نمی‌دانند شرایط تیم ها به چه نحوی است، هر تیمی زورش بیشتر باشد تصمیم گیری می کند .تاکنون ۵ بار تست داده ایم که یک بازیکن و یک مربی در قرنطینه به سر می‌برند و این را هم باید تاکید کنم که خانواده های این عزیزان هم درگیر این ویروس شده‌اند."

دیدگاه‌ها