کد خبر : 1694846 | 20 تیر 1399 ساعت 09:25 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

دخیا: اشمایکل، ببخش که رکوردت را شکستم!

داوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد بعد از شکستن رکورد پیتر اشمایکل سنگربان افسانه‌ای این تیم در دیدار دیشب این تیم مقابل استون ویلا عذرخواهی کرد.

دخیا: اشمایکل، ببخش که رکوردت را شکستم!

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد دیشب و با حضور در بازی این تیم مقابل استون ویلا که با پیروزی 3-0 یونایتد به پایان رسید موفق شد رکورد بیشترین تعداد بازی یک بازیکن خارجی برای شیاطین سرخ را که پیش از این در اختیار پیتر اشمایکل سنگربان افسانه‌ای این تیم قرار داشت را بشکند.

 

1509845

 

دخیا دیشب و در جریان پیروزی 3-0 یونایتد بر استون ویلا سیصد و نود و نهمین بازی خود برای این تیم را انجام داد. دخیا در پایان بازی از اشمایکل به خاطر شکستن رکوردش عذرخواهی کرد و در عین حال گفت قصد دارد به حضور در یونایتد و اضافه کردن به تعداد بازی‌هایش برای این تیم ادامه دهد.

 

دخیا در پایان بازی به تلویزیون منچستریونایتد گفت: " از اشمایکل عذر می‌خواهم. این رکورد فوق‌العاده است. من مدت‌ها است در این تیم هستم و توانسته‌‍ام خودم را در بالاترین سطح به نمایش بگذارم. برای همین واقعاً احساس غرور می کنم. از اینکه توانسته ام در این همه بازی برای این باشگاه بازی کنم واقعاً خوشحالم".

 

1509846

 

سنگربان اسپانیایی یونایتد در ادامه گفت: " امیدوارم ۴۰۰ بازی دیگر هم برای یونایتد انجام دهم. بله من خیلی خیلی خوشحالم".

 

 

دیدگاه‌ها