کد خبر : 1694868 | 20 تیر 1399 ساعت 11:40 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدن پدیده جوان یونایتد به رکورد وین رونی

میسون گرین‌وود پدیده جوان منچستریونایتد با گلزنی در دیدار دیشب تیمش مقابل استون ویلا نام خود را در کتاب رکوردهای این تیم در کنار اسطوره‌ای مثل وین رونی ثبت کرد.

رسیدن پدیده جوان یونایتد به رکورد وین رونی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 3-0 منچستریونایتد بر استون ویلا در بازی دیشب دو تیم، میسون گرین‌وود پدیده جوان شیاطین سرخ بار دیگر موفق به گلزنی شد و یکی از گلهای تیمش را وارد دروازه حریف کرد. اما این گل برای گرین‌وود اهمیت خاصی داشت چرا که باعث شد نام او در کتاب رکوردهای باشگاه در کنار اسطوره‌ای مثل وین رونی ثبت شود.

 

1509895

 

گرین‌وود با گل دیشب، بعد از وین رونی به دومین ستاره زیر ۲۰ سال تاریخ یونایتد تبدیل شد که موفق شده در سه بازی پیاپی برای این تیم گلزنی کند.

 

در فصل جاری گرین‌وود اعتماد سرمربی‌اش سولسشر را جذب کرده و در کنار مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال به خدمت گرفته می‌شود. او به این اعتماد پاسخ مثبت داده و حالا به یکی از ستونهای اصلی یونایتد تبدیل شده است. این پدیده ۱۸ ساله تا کنون برای یونایتد ۴۴ بازی انجام داده و ۱۸ گل به ثمر رسانده.

 

گرین‌وود در بازی ۳۰ ژوئن شیاطین سرخ مقابل برایتون که با پیروزی 3-0 آنها به پایان رسید گلزنی کرد. در بازی بعدی مقابل بورنموث که با چهار روز بعد از آن برگزار شد و با پیروزی 5-2 شیاطین سرخ به پایان رسید گرین‌وود یکی از بهترین بازیهای خود با پیراهن یونایتد را به نمایش گذاشت و دو گل به ثمر رساند. درخششی که باعث شد آلن شیرر اسطوره گلزنی انگلیس خواهان دعوت از او به تیم ملی کشورش شود.

دیدگاه‌ها