کد خبر : 1695163 | 21 تیر 1399 ساعت 17:25 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

مانوئل نویر:

بارسا یا ناپولی؟ هنوز چلسی را حذف نکرده ایم

مانوئل نویر فعلا به چلسی فکر می کند نه دیدار احتمالی با بارسلونا یا ناپولی.

بارسا یا ناپولی؟ هنوز چلسی را حذف نکرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، سنگربان بایرن مونیخ با وجود پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت برابر چلسی تاکید دارد که هنوز تکلیف صعود آنها مشخص نیست. بایرن مونیخ در دیدار رفت برابر چلسی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست در استمفوردبریج چلسی را با سه گل شکست دهد.

با توجه به پیروزی قاطع بایرن در دیدار رفت تا حدود زیادی باید این تیم را جزو 8 تیم صعود کننده به یک چهارم دانست اما سنگربان بایرن چنین نظری ندارد.

 

 

1493154

 

 

نویر گفت:« هنوز جزو 8 تیم نشده ایم. کار ما برابر چلسی تمام نشده است و بازی برگشت بسیار سخت خواهد بود. بعد از شکست دادن چلسی به قرعه بارسلونا و یا ناپولی فکر خواهیم کرد.

خوشبختانه در بوندسلیگا بسیار خوب ظاهر شدیم و می خواهیم این روند خوب ادامه داشته باشد. فعلا بازی برابر چلسی را پیش رو داریم و تنها به این بازی فکر می کنیم.»

 

بایرن مونیخ بعد از آمدن فلیک نتایج خیره کننده ای داشته و توانست قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی را به دست آورد و در لیگ قهرمانان اروپا هم از شانس های اصلی قهرمانی است. در صورت گذر از سد چلسی(دیداری که 18 مرداد در مونیخ برگزار خواهد شد)، حریف بعدی بایرن برنده دیدار بارسا و ناپولی خواهد بود.

دیدگاه‌ها